شناسهٔ خبر: 66667705 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

حمله زودهنگام تراکتور به بازار نقل و انتقالات/ یحیی در تبریز؟

محمدرضا زنوزی همچنین با ابقای هوشنگ نصیرزاده و اعضای هیئت‌مدیره، قصد دارد با سیاست ثبات کار را پیش ببرد و به این شکل وارد پنجره تابستانی شود.

صاحب‌خبر -

مجمع سهامداران باشگاه تراکتور چند خبر مهم داشت که پیام روشنی هم برای هواداران این تیم و البته فوتبال ایران دارد. باشگاه تراکتور ظهر سه‌شنبه اعلام کرد که بودجه فصل جدید این باشگاه نیز تصویب شده تا به این ترتیب سرخپوشان به استقبال پنجره تابستانی بروند.

البته باشگاه تراکتور اعلام کرده که این موضوع باتوجه به قانون سقف قرارداد در فوتبال ایران خواهد بود اما باتوجه به اینکه تراکتور فصل پیش بیشترین میزان دستمزدی را همراه با سه تیم مدعی به فدراسیون اعلام کرد، انتظار می‌رود این موضوع برای سال جدید هم ادامه پیدا کند.

نکته مهم در مورد باشگاه متمول تبریزی، وعده محمدرضا زنوزی به هواداران این تیم مبنی بر خرید ۵ بازیکن ملی‌پوش است که آنها را امیدوار کرده که برای فصل آینده به همراه شجاع و پورحمیدی، ۷ بازیکن تیم ملی را در ترکیب خود داشته باشند که در صورت تحقق، تراکتور را به پرستاره‌ترین تیم ایران تبدیل می‌کند.

محمدرضا زنوزی همچنین با ابقای هوشنگ نصیرزاده و اعضای هیئت‌مدیره، قصد دارد با سیاست ثبات کار را پیش ببرد و به این شکل وارد پنجره تابستانی شود.

هدف بزرگ تراکتور برای فصل آینده استخدام یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی است که برای این موضوع زمینه‌سازی هم انجام شده و مدیران باشگاه در تلاش برای نشاندن یحیی روی نیمکت تیم هستند.

بدقولی بزرگ پرسپولیس مقابل یحیی گل محمدی

در این صورت تراکتور با چهره یک مدعی جدی وارد بازار می‌شود و شاید همین حضور یحیی در کنار مسائل مالی، مهم‌ترین انگیزه برای بازیکنانی باشد که با پیشنهاد تراکتور روبه‌رو خواهند شد.

در پایان فصل احسان مرادیان، سیدمحمد حسینی، محمد آقاجانپور، صفا هادی، گوستاوو واگنین و مهدی عبدی قراردادی با تیم نخواهند داشت و احتمال جدایی بازیکنانی نظیر سجاد اشوری و ارسلان مطهری نیز وجود دارد که از این بین ساید قرارداد گوستاوو و عبدی تمدید شود. همچنین ممکن است ۳ بازیکن دیگر هم در خروجی هدایت شوند تا یحیی موقعیت خوبی برای بستن تیم موردنظرش داشته باشد.

نظر شما