شناسهٔ خبر: 66667395 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم خبر داد؛

هزینه ۱۳۰ میلیارد تومانی برای تکمیل دسترسی‌های تونل غدیر قم

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت: یکی از پروژه‌های عمرانی مهم سال ۱۴۰۳، تکمیل دسترسی‌های تونل غدیر در محور عمار یاسر و بلوار پیامبر اعظم (س) است.

صاحب‌خبر -

به نقل از شهرداری قم،عباس حلوایی‌زاده  با اشاره به اقدامات انجام‌شده در حوزه ساخت ادامه تونل غدیر و اتصال آن به خیابان بیگدلی اظهار کرد: در پایان سال گذشته و ابتدای سال جاری مسیر‌های دسترسی جنوب شرقی تونل غدیر به بهره‌برداری رسید، موضوعی که سال‌ها به دلیل مشکلات تملک نیمه‌تمام باقی‌مانده بود.

 وی افزود: در این پروژه دو مورد دسترسی باقی‌مانده که در سطح منفی از سمت خیابان شهید فاطمی و سمت بلوار پیامبر اعظم (ص) می‌توان دسترسی داشت، و از سمت پارکینگ شرقی به‌صورت چپ‌گرد می‌توان در زیر بلوار عمار یاسر و داخل تونل به سمت کمربندی امام علی (ع) چپ‌گرد داشت.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم تأکید کرد: به این معنی که شهروندان و مسافرین اگر بخواهند وارد حرم شوند و به سمت مسجد جمکران بروند از داخل بلوار پیامبر اعظم (ص) عبور خواهند کرد، همچنین اگر بخواهند از شهر خارج شوند می‌توانند به بلوار عمار یاسر رفته و به حرکت خود ادامه دهند.

 حلوایی‌زاده اضافه کرد: به‌منظور انجام این پروژه که سازمان توسعه و عمران شهرداری قم مشغول آن است، مبلغ ۱۳۰ میلیارد تومان پیش‌بینی‌شده است.

نظر شما