شناسهٔ خبر: 66667085 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

به همت اتتشارات تالیف؛

کتاب «جزئیات ضروری تصویرسازی مد» منتشر شد

کتاب «جزئیات ضروری تصویرسازی مد» نوشتهٔ مایت لافونته و ترجمهٔ معصومه شیخی در نوبت اول با ۵۰۰ نسخه به قیمت ۳۳۰ هزار تومان به‌تازگی توسط انتشارات تألیف منتشر شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا کتاب «جزئیات ضروری تصویرسازی مد» نوشتهٔ مایت لافونته و ترجمهٔ معصومه شیخی در نوبت اول با ۵۰۰ نسخه به قیمت ۳۳۰ هزار تومان در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران توسط انتشارات تألیف منتشر شده است.

کتاب «جزئیات ضروری تصویرسازی مد» یک کتاب تمام تصویر با توضیحاتی جزئی ذیل هر تصویر است و با موضوع طراحی مد و لباس برای علاقه‌مندان به این حوزه گردآوری شده است.

این کتاب بدون هیچ‌گونه مقدمه و پیشگفتاری وارد مباحث آموزشی شده است و به نظر می‌رسد مؤلف قصد بر این داشته از طریق آموزش‌های تصویری طراحی و نقاشی به هنرجو نحوهٔ چگونگی کشیدن طراحی مد را بیاموزد.

فصل ابتدایی کتاب با عنوان «پیراهن» آغاز شده و انواع مدل‌های آن را با موضوعاتی مثل پیراهن با دوخت اسموک پایین وسط، یقه روکش‌دار؛ افتاده نامتقارن (شل)، آستین گشاد و دیگر مدل‌های مختلف پیراهن آموزش و ارائه داده است.

همچنین با مدل‌های مختلفِ لباس‌های به‌روز و لایف‌استایل‌های مختلف، مخاطب را جذب مدل‌ها و طراحی‌های متنوع می‌کند.

کتاب «جزئیات ضروری تصویرسازی مد» با جزئیاتی از مدل‌ها و تصویرسازی‌هایی در حوزهٔ مدل و لباس تمرکز کرده که بیشتر از آنکه جنبهٔ تئوریک و آموزشی داشته باشد جذاب و دلنشین است.

این کتاب می‌تواند برای هنرورانی که تازه در جهت یادگیری طراحی‌های لباس و مد قرار گرفته‌اند، مناسب باشد و همچنین می‌تواند به‌عنوان نمونه‌ای کامل و جامع برای طراحان لباس قابل‌استفاده قرار بگیرد.

شما می‌توانید اطلاعات کامل نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران را از اینجا بخوانید.

نظر شما