شناسهٔ خبر: 66666701 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تداوم تظاهرات علیه نتانیاهو در تل آویو

رسانه‌های رژیم صهیونیستی سه‌شنبه گزارش دادند که هزاران معترض بار دیگر در تل آویو علیه بنیامین نتانیاهو و کابینه‌ وی تظاهرات کردند.

صاحب‌خبر -

تارنمای روزنامه «یدیعوت آحارانوت» اعلام کرد که خانواده اسیران صهیونیست همچنین خواهان آزادی فوری فرزندان خود و امضای توافق برای تبادل اسرا با مقاومت شدند.

همزمان نیز فرماندهان ارشد نظامی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی از نتانیاهو خواستند که به یک توافق همه جانبه برای آتش بس در نوار غزه و مرز‌های شمالی فلسطین اشغالی با حزب الله لبنان و بازگرداندن اسیران از نوار غزه دست یابد.

آن‌ها به نتانیاهو توصیه کردند که حتی به قیمت زنده ماندن «یحیی السنوار» رئیس جنبش حماس در نوار غزه، این توافق را امضا کند.

در همین راستا، رئیس پیشین ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی نیز درباره سردرگمی نظامیان صهیونیست در نوار غزه گفت: نظامیان ما به خاطر اینکه هیچ هدف مشخصی در جنگ نداریم، در نوار غزه و مرز‌های لبنان بیهوده کشته می‌شوند.

«دان حالوتس» با اذعان به شکست رژیم صهیونیستی از مقاومت فلسطین افزود: تنها صحنه‌ای که از این جنگ در تاریخ (رژیم جعلی) اسرائیل نقش خواهد بست، شکست هفتم اکتبر۲۰۲۳ (۱۵ مهرماه۱۴۰۲) از مقاومت فلسطین است.

وی از کابینه نتانیاهو خواست با پذیرش شروط حماس، ۱۳۲ اسیر صهیونیست را از نوار غزه آزاد کند.

منبع: ایرنا

نظر شما