شناسهٔ خبر: 66666634 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

اسپالتی تأیید کرد: نمی‌توانم این بازیکن را به یورو نبرم!

لوچانو اسپالتی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، تأیید کرد که در نظر دارد جانلوکا اسکاماکا را برای حضور در یورو ۲۰۲۴ دعوت کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، ستاره خط حمله آتالانتا از بهترین مهاجمان ایتالیایی در دو ماه اخیر بوده است و اسپالتی روز سه‌شنبه تایید کرد که عدم حضور این بازیکن ۲۵ ساله در ترکیب آتزوری دور از تصور به‌نظر می‌رسد.

این مربی در مصاحبه امروزش گفت: «من کسی هستم که او را در بازی‌های مهم قبل از راهیابی به یورو دعوت کردم. می‌دانستم که او چقدر بازیکن خوبی است.

دعوت نکردن او دشوار خواهد بود. او برای آتالانتا به خوبی درخشیده و توانسته خودش را به‌عنوان یکی از بهترین مهاجمان اروپا ثابت کند. اینکه به او زنگ نزنیم عجیب خواهد بود. او شانس بالایی برای حضور در یورو دارد.»

2021976

اسپالتی سپس درباره تردیدهایش در مورد لیست تیم ملی ایتالیا برای یورو ۲۰۲۴ گفت: «تقریبا ۷۰ تا ۸۰ درصد لیست تیم از حالا مشخص است و من می‌دانم چه کسانی را در یورو خواهم داشت.

درباره دعوت تعداد کمی از بازیکنان شک دارم. همه عالی هستند و از بهترین بازیکنان اروپا بوده‌اند اما باید تصمیم بگیرم تیم ما به کدام یک از آنها بیشتر از دیگری نیاز دارد.»

اسپالتی در سپتامبر ۲۰۲۳ به‌عنوان سرمربی ایتالیا منصوب شد و از هشت بازی، پنج برد، دو تساوی و یک باخت کسب کرده است. 
اسکاماکا نیز اولین و تنها گل ایتالیایی خود را زیر نظر این مربی  در شکست آتزوری در مقابل انگلیس در ورزشگاه ومبلی به ثمر رساند.

نظر شما