شناسهٔ خبر: 66666627 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

برچسب‌ها نظر شما آخرین اخبار وبگردی

تغییر مهم در ساعت کاری ادارات/ چه کسانی مشمول کاهش ساعت می‌شوند؟

نایب رئیس مجلس در پاسخ به تذکر یکی از نمایندگان گفت: تمام کارکنان دستگاه‌های اجرایی که از طریق دستگاه‌ها به کار گرفته شدند مشمول طرح کاهش ساعت کاری در هفته خواهند شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبرآنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدسلمان ذاکر در جلسه علنی امروز مجلس و در جریان بررسی طرح کاهش ساعت کاری کارمندان در هفته ضمن طرح پیشنهاد رفع ابهام خود از این طرح بیان کرد: انتظار ما این است هر کسی که در دستگاه‌های اجرایی کار می‌کند مشمول این قانون شود و این طرح شامل همه کارکنان دستگاه‌های اجرایی شود.

وی ادامه داد: در طرح ساماندهی کارکنان دولت نیز که فقط به نیروهای شرکتی اختصاص داشت مجلس ورود کرد و همه طرحی‌ها را شامل می‌شود. طرح ساماندهی کارکنان دولت افتخاری برای مجلس یازدهم است و انتظار داریم هیات رئیسه از مجمع تشخیص مصلحت پیگیری کند تا به نتیجه برسد.

وی در ادامه اظهار کرد: درخصوص این طرح در دست بررسی نیز انتظار ما این است که همه کارکنان دستگاه‌های اجرایی مشمول کاهش ساعت کاری در هفته شده و در صورت تعطیلی جمعه و شنبه، این تعطیلی مشمول آنان هم شود.

عبدالرضا مصری که اداره جلسه علنی را برعهده داشت، در پاسخ به پیشنهاد رفع ابهام سیدسلمان ذاکر گفت: تمام کارکنان دستگاه‌های اجرایی یعنی کسانی که از طریق دستگاه‌های اجرایی به کار گرفته می‌شوند مشمول کاهش ساعت کاری در هفته خواهند شد.

نظر شما