شناسهٔ خبر: 66666592 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

دریادار سیاری:

دژبان ارتش مجموعه ای مقتدر و همیشه آماده است

دریادار سیاری: معاون هماهنگ کننده ارتش در بازدید از فرماندهی دژبان ارتش گفت: رعایت سلسله مراتب، نظم و آراستگی در دژبان ارتش عالی و نمونه است که این نشان دهنده آموزش‌های دقیق و اثربخش در این مجموعه منظم، مقتدر و همیشه آماده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، امیر دریادار حبیب الله سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز (سه شنبه) در بازدید از فرماندهی کل دژبان ارتش ضمن تقدیر از فعالیت‌های این یگان، گفت: حضور موفق و مستمر دژبان در طول دفاع مقدس و عملیات‌های غرور آفرین، تحسین برانگیز است. کنترل منطقه عملیاتی یکی از حساسیت‌های یک یگان موفق نظامی است که غیورمردان دژبان ارتش به خوبی در این عرصه درخشیدند.

وی افزود: نقطه طلایی فعالیت‌های این یگان، نگهداری صدها اسیر در طول سالیان طولانی به نحو مطلوب و با حفظ تمام ارزش‌های دینی، فرهنگی و اخلاقی و آموختن مهارت به اسرای عراقی بود که بازتاب و ثمرات بسیار خوب و ارزنده‌ای به دنبال داشت.

معاون هماهنگ کننده ارتش تصریح کرد: نقش مردم‌یاری دژبان ارتش در بلایای طبیعی مختلف مانند سیل، زلزله و سایر بحران‌ها مثل کرونا بسیار حایز اهمیت بوده است.

امیر دریادار سیاری با بیان اینکه دژبان به عنوان پیشانی ارتش در تمامی مناسبت‌های ملی و مذهبی همواره در خط مقدم و پیشرو است، گفت: رعایت سلسله مراتب، نظم و آراستگی در دژبان ارتش عالی و نمونه بوده که این نشان دهنده آموزش‌های دقیق و اثربخش در این مجموعه منظم، مقتدر و همیشه آماده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما