شناسهٔ خبر: 66666417 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

قاسم‌زاده:

«مردم سلام» جویای مشکلات از زاویه دید شهروندان اصفهان است

شهردار اصفهان گفت: قرار است در برنامه «مردم سلام» با حضور در مناطق مختلف این کلان‌شهر پای حرف شهروندان بنشینیم و مشکلات را از زاویه دید آن‌ها جویا شویم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قاسم‌زاده شامگاه_ سه‌شنبه بیست‌وپنجم اردیبهشت‌_ در هجدهمین برنامه «مردم سلام» که به‌منظور دیدار شهردار اصفهان با شهروندان منطقه ۷ در مسجد حضرت بقیه الله الاعظم (عج) برگزار شد، اظهار کرد: وجود حجت‌الاسلام سجادی به‌عنوان یکی از نخبگان حوزوی، سعادت بزرگی برای منطقه ۷ است و از سوی دیگر شهروندان خیلی خوب نیز از دیگر توفیقات این منطقه هستند.

وی با اشاره به پیگیری‌های مجموعه مدیریت شهری برای رفع مشکلات مردم ادامه داد: قرار است در برنامه مردم سلام با حضور در مناطق مختلف شهر پای حرف شهروندان بنشینیم و مشکلات را از زاویه دید مردم جویا شویم.

شهردار اصفهان اضافه کرد: گاهی بعضی مشکلاتی که مردم با آن‌ها مواجه هستند، از دید مسئولان پنهان است، لذا این جلسات برنامه‌ریزی شد تا رودررو جویای این مشکلات شویم.

قاسم‌زاده خاطر نشان کرد: مجموعه مدیریت شهری در این جلسات بیشتر شنونده است و تمام مسائل ثبت و ضبط و در نهایت پیاده‌سازی و پیگیری می‌شود.

وی گفت: پس از جمع‌بندی مسائل، شهرداری برای رفع این مشکلات متمرکز می‌شود و ظرف سه ماه آینده گزارشی از میزان پیگیری آن ارائه می‌شود.

نظر شما