شناسهٔ خبر: 66666309 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرماندار رشتخوار مطرح کرد

واگذاری تسهیلات اشتغال به متقاضیان در رشتخوار

جواد افتخاری

فرماندار رشتخوار گفت: به متقاضیانی که توانایی ایجاد شغل داشته باشند، تسهیلات واگذار می‌کنیم.

صاحب‌خبر -

حسین باهوش در حاشیه برنامه دهگردشی در گفت و گو با ایسنا به بازدید از پروژه طرح هادی روستای عباس‌آباد فرامیشان اشاره کرد و افزود: آسفالت معابر روستایی، تکمیل چمن مصنوعی، پیگیری جهت اصلاح شبکه آب شرب و ... از جمله پروژه‌هایی هستند که در این روستا در دست اقدام است.

وی در ادامه افزود: روستای عباس‌آباد از جمله روستاهایی است که در لیست محرومیت‌زدایی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در بحث اصلاح شبکه‌های آب‌رسانی قرار گرفته است و در آینده نزدیک کلیه شبکه آب شرب آن اصلاح خواهد شد.

فرماندار رشتخوار همچنین در خصوص دیدار با مردم روستای کاظم‌آباد عنوان کرد: مشکلات روستای کاظم‌آباد بیشتر در خصوص اجرای عملیات آسفالت معابر، اصلاح شبکه آب‌رسانی، تعریض جاده ارتباطی روستا، ارتقاء آنتن دهی مخابرات و همراه اول است.

وی واگذاری لوله انتقال آب کشاورزی، احداث پارک روستایی، واگذاری تسهیلات اشتغال به جوانان، برق‌رسانی به آرامستان، رفع مشکلات تحت پوشش نهادهای حمایتی و ... را از دیگر مشکلات این روستا دانست که مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

باهوش با تأکید بر پیگیری مشکلات مردم، گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی موظفند پیگیری لازم در خصوص مصوباتی که در این بازدیدها تصمیم‌گیری شد را در زمان مقرر داشته باشند.

وی در ادامه افزود: اقدامات بسیار خوبی در عمر ۴۵ ساله انقلاب اسلامی برای مردم عزیز انجام شده است، امروزه در دور دست‌ترین روستاهای شهرستان تمامی امکانات زیرساختی، خدماتی و رفاهی به برکت نظام و انقلاب وجود دارد.

فرماندار رشتخوار با اشاره به امر مشارکت مردم در امور، عنوان کرد: کارهای ما به فرموده مقام معظم رهبری باید با مشارکت و استفاده از ظرفیت و خرد بالای مردم انجام شود زیرا هر جا که از ظرفیت مردمی استفاده شد کارها به نحو احسن پیش رفته است.

وی در ادامه به انجام کارهای فرهنگی اعتقادی در سطح روستاها تأکید کرد و افزود: امروزه خلاء کار فرهنگی به شدت در جامعه احساس می‌شود، ما باید در کنار انجام اقدامات عمرانی و زیرساختی به دنبال حل مسائل و مشکلات فرهنگی نیز باشیم.

باهوش همچنین در خصوص واگذاری تسهیلات اشتغال به افراد واجد شرایط و جوانان، اذعان کرد: در بحث واگذاری تسهیلات اشتغال به متقاضیانی که توانایی ایجاد شغل داشته باشند، تسهیلات واگذار خواهیم کرد.

انتهای پیام

نظر شما