شناسهٔ خبر: 66666296 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: شرایط خیلی خوبی که داشتیم و برایمان فراهم شده بود باید با نگاه به بازی های جام جهانی ادامه پیدا کند.

شمسایی: حالا دیگر وقتش است نگاه جهانی داشته باشیم

شمسایی: حالا دیگر وقتش است نگاه جهانی داشته باشیم

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایپنا ؛ وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران بار دیگر با اشاره به عملکرد بازیکنان خود در جام ملت‌های ۲۰۲۴ که منجر به قهرمانی این تیم شد، گفت: خوشحالم در نزدیکترین سطح از مسابقات جام ملت‌های آسیا که تمام حریفان نزدیک به هم بودند توانستیم به جام قهرمانی برسیم. ژاپن و ویتنام به عنوان نمایندگان فوتبال آسیا در اکثر ادوار جام جهانی نتوانستند به مراحل بالاتر صعود کنند تا همین یک مورد نشان از نزدیکی سطح فنی تیم‌ها در جام ملت‌های ۲۰۲۴ داشته باشد.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با اشاره به موفقیت سایر تیم‌های فارسی زبان قاره آسیا تاکید کرد: افغانستان و تاجیکستان روی یک اتفاق چنین شگفتی‌هایی را خلق نکردند بلکه کاملا برنامه‌ریزی برای موفقیت و رسیدن به سطح اول فوتبال آسیا داشته و دارند. من مطمئن هستم بیش از پیش از آنها خواهیم شنید.

او ادامه داد: تایلند هم همیشه یکی از اضلاع موفق در آسیا بوده است. آنها پس از میزبانی جام جهانی و حالا جام ملت‌ها نشان دادند قرار نیست استعدادهای خود را دستکم بگیرند.

شمسایی درباره تقابل با ازبکستان نیز یادآور شد: آنها وقتی میزبان جام جهانی شدند و مربی بسیار مطرحی نظیر «خوزه ونانسیو لوپز» را به خدمت می‌گیرند سازمان خود برای موفقیت در مسابقات بین‌المللی را نیز ایجاد کرده‌اند. روی همین نگرش جهانی توانستند خیلی خوب هم در جام ملت‌های آسیا شرکت کنند و حالا برای جام جهانی هم بازی های تدارکاتی بسیار مناسبی ترتیب داده اند.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با اشاره به جلسه روز گذشته خود با احسان اصولی رئیس کمیته فوتسال و ابوالفضل کریمیان سرپرست این تیم تاکید کرد: من ابتدا بار دیگر بابت تمام حمایت‌هایی که در مسیر موفقیت برای قهرمانی در جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا کشیده شد از آقای تاج رئیس فدراسیون، اعضای محترم هیأت رئیسه و آقای اصولی به عنوان رئیس کمیته فوتسال تشکر و قدردانی داشته باشم. همه چیز خیلی عالی و طبق ایده‌های من برنامه‌ریزی شده بود.ادوهای عالیو بازی های تدارکاتی فوق العاده ای داشتیم که همراه با حمایت های صورت گرفته بسیار خوب بود.

شمسایی تصریح کرد: حالا دیگر وقتش است نگاه جهانی داشته باشیم و روند قبلی را حفظ کنیم. باید باز هم با بهترین تیم‌ها بازی تدارکاتی و اردو برگزار کنیم. در جلسه با آقای اصولی هم درباره جزئیات این برنامه‌های تدارکاتی صحبت کردیم. درباره قرارداد اعضای کادر فنی و همه موارد مربوط به تیم ملی نیز تعامل‌هایی رخ داد که در جهت بهبود است.

وی درباره زمان برگزاری اردوهای تیم ملی فوتسال گفت: همه چیز پیش بینی شده است و آن را هم اعلام کرده‌ایم. مهم‌ترین موضوع در بخشی از برنامه‌ریزی ما به قرعه کشی جام جهانی فوتسال که ششم خردادماه برگزار می‌شود بستگی دارد. جلسه‌ای هم با سازمان لیگ خواهیم داشت که وضعیت لیگ را هم بدانیم. منتظر تعیین تکلیف وضعیت باشگاهی ملی‌پوشان هم هستیم تا آنها را باز هم رصد کنیم. از تمام ظرفیت خودمان باز هم استفاده می‌کنیم که در همین راستا جلسه‌های مرتب خود با علی صانعی سرمربی تیم امید را هم ادامه می‌دهیم. باید نگاه جهانی داشته باشیم تا زیر سایه و لطف پروردگار بتوانیم بار دیگر طرفداران تیم ملی را از عملکرد خودمان خشنود کنیم.

۲۵۸ ۲۵۸

نظر شما