شناسهٔ خبر: 66665980 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

به مناسبت روز روابط عمومی :

همایشی با حضور مدیران روابط عمومی در ناحیه شهید منتظر قائم برگزار شد

همایشی با حضور فرماندهان پایگاه و مدیران روابط عمومی ادارات و روابط عمومی بسیج محلات برادر و خواهر برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات، همایشی با حضور فرماندهان پایگاه و مدیران روابط عمومی ادارات و روابط عمومی بسیج محلات برادر و خواهر برگزار شد.
فرمانده ناحیه شهید منتظرقائم در جمع مدیران و مسئولین روابط عمومی ادارات و بسیج محلات گفت: امروزه نقش و جایگاه روابط عمومی و اطلاع رسانی بسیار اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده است و چیزی و رای صرفاً تنظیم کردن و فرستادن اخبار و مقالات به رسانه‌های عمومی یا پست کردن اعلان‌های مطبوعاتی است و در یک کلام نقش روابط عمومی صرفاً اطلاع رسانی از رویداد‌های سازمانی نیست.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: روابط عمومی ها با افزایش توانایی‌ها و نقش خود در جامعه در جهت پیشبرد اهداف سازمان مربوطه و در نهایت انقلاب، شکل دهی و هدایت افکار عمومی و جریان سازی رویداد‌های سیاسی و اجتماعی برای تحقق جامعه و دولت اسلامی و برای انتشار فعالیت‌ها و اهداف سازمانی و برانگیختن توجه عمومی نسبت به عملکرد آن سازمان یا مجموعه تلاش کنند. 
آزادی نژاد گفت:  اطلاع‌رسانی، اطلاع‌یابی، پاسخگویی، شناخت «افکار عمومی»، شناخت و تجزیه و تحلیل «نقاط قوت و ضعف‌ها و فرصت‌ها و محدودیتها» و در پی آن است با پیشگیری از محدودیتها، بهترین استفاده از فرصت‌ها برای تحقق اهداف سازمان است. 
فرمانده با بیان اینکه نقش روابط عمومی‌ها در تحقق فرایند تمدن نوین اسلامی در اندیشه ولایت، انقلاب اسلامی فرایندی پنج مرحله‌ای است؛افزود:  ابتدا انقلاب‏ اسلامى سپس نظام‏ اسلامى تشکیل دادیم، مرحله ‏ى بعد تشکیل دولت اسلامى است، مرحله ‏ى بعد تشکیل کشور اسلامى است، مرحله ‏ى بعد تشکیل تمدن‏ بین ‏الملل اسلامى است.
سرهنگ آزادی نژاد در ادامه به صورت تخصصی مطالبی پیرامون  روابط عمومی و نقش آن  در تمدن نوین اسلامی ایراد نمود. 

نظر شما