شناسهٔ خبر: 66665905 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان | لینک خبر

همفکری برای آینده سازی؛

گردهمایی مسئولان مراکز ثابت، سیار و پستی استان آذربایجان غربی برگزار شد

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، مدیرکل کانون استان در این جلسه که با حضور مسئولان مراکز ثابت، سیار و پستی، معاون و رؤسای اداری و مالی و کارشناسان حوزه‌های مختلف ستادی استان برگزار شد به تشریح رویکرد کانون کشور در سال جاری و به تبع آن به تبیین سیاست‌های کانون استان پرداخت.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود، تقویت بسترهای رفتار حرفه‌ای و سازمانی در تکریم ارباب رجوع، توجه بیش از پیش به مقوله‌های عفاف و حجاب، نماز، امر به معروف و نهی از منکر و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را یادآور شد و تصریح کرد: نقش آموزش غیرمستقیم و خلاقانه در انتقال مفاهیم آموزنده و تربیتی در قالب فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی می تواند همواره برای مخاطبان کانون جذاب و دلنشین و تأثیرگذار باشد.

معاون اداری و مالی استان با اشاره به مهم شمردن رویکرد مردم محور اذعان داشت اهتمام به مراکز فرهنگی و هنری و کاستن دغدغه مربیان ضمن رعایت مقررات مالی و اداری از اولویت های مهم می باشد.

سلمانی در ادامه صحبت های خود بیان کرد: تعامل و توجه به دستورالعمل های ابلاغی، تشریح و تکرار آنها باعث ایجاد نظم و انظباط مالی و اداری می شود.

بیان یک سری از مقررات اداری و ارائه گزارشات مالی مربوط به سال ۱۴۰۲ و تشریح برنامه های سال جاری بر اساس سیاست های ابلاغی کانون از دیگر مواردی بود که توسط معاون اداری و مالی استان مطرح شد.  

سیاست های راهبردی سال جاری، اجرای طرح یاریگران زندگی، تقویت انجمن های فرهنگی، هنری و ادبی، فعالیت باشگاه قاف، طرح سیمرغ، فعالیت های مربوط به حوزه نوجوانان، برنامه ملی کانون مدرسه و کانون یارها، مراکز الگوی تربیتی، کنشگری، حلقه های میانی، پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان، توسعه علم و فناوری، کانون خانواده، پیک امید، فعالیت های فرهنگی، هنری و ادبی و آموزش و پژوهش از جمله مواردی بود که توسط کارشناسان حوزه معاونت فرهنگی مطرح شد. 

پاسخ گویی به سوالات شرکت کنندگان در نشست پیرامون سامانه کتابداری توسط کارشناس فناوری اطلاعات از دیگر مباحث مطرح شده در گردهمایی بود.

نظر شما