شناسهٔ خبر: 66665536 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

روز سخت صهیونیست‌ها در غزه زیر حملات سنگین مقاومت فلسطین

نظامیان اشغالگر صهیونیست امروز (سه شنبه) زیر حملات سنگین گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس و سایر گروه‌های مقاومت فلسطین، روز بسیار سختی را سپری کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، از رسانه‌های فلسطینی، گردان‌های شهید عزالدین القسام طی دو عملیات در شرق اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه، یک تانک مرکاوای اشغالگران را منهدم کردند. رزمندگان القسام همچنین هفت نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را از فاصله صفر هدف قرار دادند.

رزمندگان گردان‌های القسام همچنین در عملیاتی، یک تانک مراکاوای ۴ اشغالگران را با شلیک راکت «یاسین ۱۰۵» در شرق اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه هدف قرار دادند که در نتیجه سرنشینان آن کشته و زخمی شدند.

گردان‌های القسام همچنین یک دستگاه بولدوزر اشغالگران را با شلیک یک راکت یاسین ۱۰۵ در اطراف مسجد هارون در شرق شهر رفح هدف قرار دادند و منهدم کردند.

القسام همچنین اعلام کرد رزمندگانش در حال حمله خمپاره‌ای به خودرو‌های نظامی اشغالگران در شرق اردوگاه جبالیا هستند.

در همین راستا، نیرو‌های گردان‌های شهید عمر القاسم نیز از منفجر کردن یک نفربر زرهی اشغالگران در خط مقدم محله برزیل در شهر رفح خبر دادند.

رزمندگان این گروه مبارز فلسطینی همچنین در خیابان جورج محله جنینه در شرق شهر رفح با یک نیروی پیاده اشغالگران درگیر شدند.

گردان‌های عمر القاسم شاخه نظامی جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین همچنین تأکید کرد نیروهایش با استفاده از راکت ۱۰۷ میلیمتری، نظامیان اشغالگر را در اطراف مسجد حسن البنا در محله الزیتون شهر غزه هدف قرار داده اند.

از سوی دیگر، سرایا القدس شاخه نظامی جهاد اسلامی نیز تأکید کرد نظامیان و ماشین آلات اشغالگران را در اطراف مسجد ابن تیمیه در محله برزیل در شرق شهر رفح با شمار زیادی خمپاره سنگین هدف قرار داده است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما