شناسهٔ خبر: 66665204 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی اعلام کرد

اشتغال ۲هزار نفر در واحدهای تولیدی خارج از زندان آذربایجان‌غربی

آرزو سلیمان نژاد

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: بالغ بر ۲هزار نفر در واحدهای تولیدی خارج از زندان مشغول به کار هستند.

صاحب‌خبر -

ناصر عتباتی ۲۵ اردیبهشت ماه در جلسه شورای اجتماعی آذربایجان غربی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، افزود:  بالغ بر ۲هزار نفر در واحدهای تولیدی خارج از زندان مشغول به کار هستند که ضمن گذراندن دوران محکومیت خود در کمک به معیشت و اقتصاد خانواده های خود نیز سهیم هستند.

وی با اشاره به اینکه برای کاهش جمعیت کیفری نیاز به توجه ویژه از حیث فضای فیزیکی و بحث مشاوره داریم، تصریح کرد: در طی یک سال اخیر ۱۴۰ فقره حکم قصاص  در استان به سازش ختم شده است. 

عتباتی با اشاره به اینکه اعتیاد ریشه اصلی بسیاری از آسیب‌های اجتماعی است، اظهار کرد: در استان نزدیک به ۷ هزار معتاد متجاهر داریم که نیازمند احداث کمپ های نگهداری از این افراد هستیم‌. 

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با تاکید به اینکه در روزهای اخیر کمپ نگهداری معتادین در استان افتتاح شد، یاد آور شد: در شمال و جنوب استان نیاز است چنین فضایی ساخته شود.

عتباتی با تاکید به اینکه برای صدور حکم های جایگزین حبس در قالب خدمات اجتماعی و پرداخت وجوه توجه ویژه می شود، تصریح کرد: در سال گذشته ۲۶۰میلیارد تومان مبلغ جایگزین حبس در حوزه کتابخانه‌های عمومی استان انجام گرفته است.


انتهای پیام

نظر شما