شناسهٔ خبر: 66665192 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

یمن: اهدافی را می‌زنیم که در تصورات دشمن هم نمی‌گنجد!

سخنگوی نیروهای مسلح یمن تاکید کرد: غزه خط قرمز ماست و در صورت ادامه تجاوزات به غزه، اهدافی را خواهیم زد که در تصورات دشمن هم نمی‌گنجد.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از العالم سخنگوی نیروهای مسلح یمن تاکید کرد: غزه خط قرمز ماست و در صورت ادامه تجاوزات به غزه، اهدافی را خواهیم زد که در تصورات دشمن هم نمی‌گنجد.

سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن تاکید کرد غزه خط قرمز ماست و عملیات ما همچنان ادامه خواهد داشت و هیچگونه خط قرمزی در برابر این حملات وجود ندارد.
سرتیپ یحیی سریع همچنین گفت: اگر تجاوزات رژیم صهیونیستی به باریکه غزه همچنان ادامه یابد نیروهای مسلح یمنی اهدافی را هدف قرار خواهد داد که در تصور دشمنان هم نمی‌گنجد!

یحیی سریع همچنین اظهار داشت: ما غزه را خط قرمز خود می‌دانیم و مقدسات و اسلام ما نیز خط قرمز ماست و هیچگاه دست از دفاع آن بر نمی‌داریم و از این دفاع کوتاه نمی‌آییم؛ و سید عبدالملک بدرالدین دبیر کل جنبش انصار الله نیز در اظهارات اخیر خود گفت: «در مقابل ملت ما هیچگونه خط قرمزی وجود ندارد». زیرا ما اهدافی را هدف قرار خواهیم داد که در تصورات دشمنان هم نمی‌گنجد حتی در تصورات ملت یمن و ملت‌های امت اسلام هم نمی‌گنجد و هیچگونه تصوری درباره اهداف آینده ما ندارند. به اذن الهی به مرحله پنجم و ششم حملات خود در صورتی که دشمن به تجاوزات خود به باریکه غزه ادامه بدهد کارهایی خواهیم کرد که نه تنها در تصورات مردم یمن بلکه در تصورات خود آمریکا هم نخواهد بود. ‌

نظر شما