شناسهٔ خبر: 66665003 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

حضور انتشارات آرون در نمایشگاه کتاب تهران؛

۴ کتاب تازه با موضوع هنر

انتشارات آرون در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران با ۴ عنوان در موضوع هنر و رسانه حضور دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا انتشارات آرون با ۴ عنوان تازه نشر در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران میزبان بازدیدکنندگان تخصصی هنر است.

«کتاب بم درسینمای ایران و جهان» به تالیف وحید معماری است. معماری در این کتاب با رویکردی پژوهش محور، به سکانس‌های ویژه‌ای می پردازد که از قدیم تا کنون در شهر تاریخی بم تصویربرداری شده است.

کتاب «نقد ادبیات کودک» به نویسندگی علیرضا کاشفی خوانساری است که از آثار پرفروش این نشر در این دوره از نمایشگاه بوده است. خوانساری در این کتاب آموزش می‌دهد که چگونه متن‌های ادبی در حوزه کودک را نقد و تحلیل کنیم.

کتاب بعدی با رویکرد شخصیت پردازی با عنوان «متن و تصویر در شخصیت پردازی» به نویسندگی ملیحه مصلح است. نویسنده در این کتاب به شیوه‌های شخصیت‌پردازی در سبک‌های ادبی با این رویکرد که چگونه شخصیت‌ها را با توجه به متن و شناخت کودک پردازش کنیم؛ می‌پردازد.

کتاب «نقدی بر مولفه‌های شخصیت بیمارگون در فیلمنامه‌نویسی» به نویسندگی سیما رسولی و غزال زند کریمی، چهارمین اثر از تازه‌های انتشارات آرون در حوزه هنر است. این کتاب با رویکردی روانشناختی به فیلمنامه‌نویس مسیری صحیح ارائه می‌کند تا بتواند شخصیت‌های بیمارگون را با گوشه‌هایی علمی و روانشناسانه در درام خود منعکس کنند.

انتشارات آرون در شبستان اصلی، راهرو شماره ۳ میزبان بازدیدکنندگان در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران است.


اطلاعات کامل نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران را اینجا بخوانید.

نظر شما