شناسهٔ خبر: 66664652 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی:

طرح‌های ابتکاری تأثیرگذار و تحول‌گرای شهرستان‌ها حمایت می‌شود

مشهد- مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: هرگونه طرح‌های ابتکاری تأثیرگذار و تحول‌گرای شهرستان‌ها در بخشهای فرهنگی و اجتماعی با تأمین منابع اعتباری مورد حمایت قرار می‌گیرند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام هادی صاحبقرانی عصر سه شنبه در دیدار با فرماندار گناباد اظهار کرد: اثربخشی طرح‌های فرهنگی و اجتماعی تبلیغات اسلامی در شهرستان‌های این استان را باید با مستندسازی و روایت‌گری در بین مردم افزایش داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: حمایت مادی از طرح‌های فرهنگی و اجتماعی ابتکاری در بخش‌های مختلف شامل جهاد تبیین، اوقات فراغت و غیره رویکرد مهم این اداره کل در سال جاری است.

وی ادامه داد: بر اساس تفاهم نام بین اداره کل تبلیغات اسلامی و ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش خراسان رضوی، هرگونه طرح‌های ابتکاری تأثیرگذار و تحول‌گرای شهرستان‌ها در بخش‌های فرهنگی و اجتماعی با تأمین منابع اعتباری مورد حمایت قرار می‌گیرند.

صاحبقرانی تصریح کرد: به تازگی یک طرح ابتکاری فرهنگی و اجتماعی شهرستان کاشمر با پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال حمایت شد و این رویه در خصوص سایر شهرستان‌ها به صورت مستمر ادامه دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به ۸۵ برنامه امسال اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: بهره گیری از ظرفیت اقشار گوناگون مانند معلم‌ها، کاسبان، نوجوانان و جوانان برای انجام فعالیت‌های تبلیغی به خصوص با موضوع جهاد تبیین دیگر رویکرد مهم این اداره کل در سال جاری به شمار می‌رود.

لزوم توجه بیشتر مسؤولان به برگزاری کنگره بین‌المللی بهلول در گناباد

رضا نصیری، فرماندار گناباد هم در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی و مذهبی این شهرستان اظهار کرد: کمبود بودجه و امکانات برای انجام فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی از مشکلات مهم گناباد محسوب می‌شود.

فرماندار گناباد بیان کرد: بخش فرهنگی از نظر امکانات و اعتبارات مظلوم است و باید با نگاه ویژه مسؤولان مربوطه به نوعی مظلومیت‌زدایی و امکان توسعه کمی و کیفی فعالیت‌های این بخش فراهم شود.

وی با اشاره به اقدامات و تأثیر گذاری علامه بهلول گنابادی در سطوح داخلی و بین‌المللی برای ترویج فرهنگ و ارزشهای اسلامی و به خصوص تقریب مذاهب اسلامی خواستار توجه بیشتر مسؤولان به برگزاری کنگره بین‌المللی بهلول در گناباد شد.

نظر شما