شناسهٔ خبر: 66664626 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پایداری شبکه برق استان سمنان پس از وقوع طوفان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان با تشریح جزئیات وقوع وزش شدید باد و طوفان در استان سمنان، از پایداری برق همه مناطق این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️حمیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان با بیان اعلام هشدار زرد وزش باد و بارندگی تا روز جمعه در استان گفت: روز گذشته شاهد طوفان و وزش باد شدید در برخی مناطق استان بودیم، بطوریکه سرعت وزش باد درشهرستان آرادان به ۱۳۰ کیلومتر در ساعت رسید.
وی با اشاره به خسارت سه کیلومتری شبکه برق در استان گفت: در اثر شکستگی درختان و افتادن اشیا ۱۰ اصله تیر برق خسارت دید و این خسارات در برخی از نقاط شهرستان‌های آرادان، گرمسار، دامغان و ایوانکی منجر به خاموشی و قطع برق شهروندان شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان با بیان اینکه ۲۰ گروه تخصصی برای ترمیم شبکه برق به مناطق مختلف استان اعزام شدند گفت:صبح امروز خرابی‌های شبکه برق ترمیم و جریان پیدار برق در تمام نقاط استان متصل شده است.

<div id="video-display-embed-code_11113017"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4234191/11113017?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما