شناسهٔ خبر: 66664425 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی:

طرح‌ نور در سه محور در آذربایجان غربی اجرا می شود

ارومیه- فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با بیان اینکه طرح نور در استان در سه محور اجرا می‌شود گفت: نظارت بر خودروها، فضای مجازی،خیابان‌ها و حضور مأموران برای مقابله با بی حجابی اجرا می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سردار رحیم جهانبخش عصر سه شنبه در جلسه شورای اجتماعی آذربایجان غربی، افزود: در استان ۱۲ نقطه که در آن اقدام به بی حجابی و شل حجابی می‌شد شناسایی شده و در این نقاط طرح‌های انتظامی برای مقابله با پدیده بی حجابی در حال اجرا است.

وی ادامه داد: شهرستان‌های ارومیه، خوی، مهاباد، میاندوآب و بوکان شهرهای هدف مقابله با بی حجابی و اجرای طرح نور در استان انتخاب شده و برای مقابله با بی حجابی در این شهرستان‌ها همایش‌های متعدد برگزار شده است.

سردار جهانبخش از تشکیل پرونده برای ۳۰ درصد افراد بی حجاب شناسایی در استان خبر داد و گفت: این افراد بعد از تشکیل پرونده به مراکز قضائی معرفی شده‌اند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با بیان اینکه، کشف حجاب در آذربایجان غربی کم و در سنین پایین است گفت: بیشتر افرادی که در استان اقدام به کشف حجاب می‌کنند بیشتر در بین دانش آموزان و در سن پایین هستند که با هماهنگی‌های انجام شده با آموزش پرورش در این راستا اقداماتی صورت گرفته است.

وی در خاتمه

نظر شما