شناسهٔ خبر: 66664392 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

تحلیل متفاوت روزنامه آمریکایی از اوضاع تل آیو

مقامات رژیم صهیونیستی به یک روزنامه آمریکایی گفتند که ژنرال‌های ارتش این رژیم و اعضای کابینه جنگ از نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ناامید شده‌اند.

صاحب‌خبر -

به نقل از الجزیره، روزنامه آمریکایی «نیویورک تایمز» در گزارشی اظهارات مقامات صهیونیست درباره «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را منتشر کرد.

بر این اساس مقامات رژیم صهیونیستی اعلام کردند: ژنرال‌ها و اعضای کابینه جنگ از نتانیاهو به دلیل شکست وی در پیداکردن جایگزینی برای حماس در غزه ناامید شده‌اند. عدم تمایل نتانیاهو به گفت‌وگوی جدی در خصوص فردای جنگ این فرصت را در اختیار حماس قرار داده است که از نو به خود سامان بدهد.

این مقامات صهیونیست بیان کردند: خطرهایی که نظامیان ما را تهدید می‌کند در حال افزایش است، اما نتانیاهو در این میان برنامه‌ای برای دوره پساجنگ ندارد.

در ادامه اظهارات این مسئولان صهیونیست آمده است: فرماندهان ارتش ناامید هستند، زیرا مأموریتی به آن‌ها محول شده است که پس از پایان، به تکرار امور ختم می‌شود. کابینه به پرسش‌های راهبردی و سیاسی بزرگ پاسخ نمی‌دهد.

گفتنی است با تداوم جنگ علیه نوار غزه و عدم کسب هرگونه دستاورد نظامی از سوی رژیم صهیونیستی انتقادها در سرزمین‌های اشغالی علیه بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم و کابینه وی شدت گرفته است. مخالفان نتانیاهو وی را به خریدن وقت برای باقی‌ماندن در قدرت جهت فرار از محاکمه در پرونده‌های قضائی اقامه‌شده علیه او متهم می‌کنند. علاوه بر این خانواده‌های اسیران صهیونیست خواهان آن هستند که رژیم صهیونیستی بدون اتلاف وقت و به هر قیمتی اسیران صهیونیست نزد مقاومت را در جریان توافق با مقاومت فلسطین آزاد کند و از ادامه حمله‌های بی فایده به نوار غزه که علاوه بر کشتار فلسطینیان کشتار این اسیران را نیز در پی دارد دست بردارد./مهر

نظر شما