شناسهٔ خبر: 66664335 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

وحشت کودکان فلسطینی از حملات مداوم در غزه

فلسطین آنلاین تصاویری از وحشت کودکان فلسطینی به سبب حملات مداوم رژیم صهیونیستی به منطقه غزه منتشر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ فلسطین آنلاین تصاویری از وحشت کودکان فلسطینی به سبب حملات مداوم رژیم صهیونیستی به منطقه غزه منتشر کرد. 

وحشت کودکان فلسطینی از حملات مداوم در غزه وحشت کودکان فلسطینی از حملات مداوم در غزه وحشت کودکان فلسطینی از حملات مداوم در غزه وحشت کودکان فلسطینی از حملات مداوم در غزه وحشت کودکان فلسطینی از حملات مداوم در غزه وحشت کودکان فلسطینی از حملات مداوم در غزه
 
 
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11112858"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4233957/11112858?width=600&height=350"></script></div>

 

 آتش‌سوزی گسترده در پایگاهی در شمال تل‌آویو
روزنامه عبری اسرائیل هیوم از آتش سوزی در انباری در داخل پایگاه نظامی "تل هاشومر" در شمال تل آویو خبر داد و نوشت: نیروهای آتش نشانی در تلاش برای خاموش کردن آتش هستند.
 
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11112852"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4233957/11112852?width=600&height=350"></script></div>
 
 
کودک فلسطینی: دوستم زیر آوار مانده است
فلسطین آنلاین تصاویری از کودک فلسطینی منتشر کرد که با تاثر می گفت: شادی دوستم زیر آوار مانده است، آنها او را بیرون خواهند آورد.
خبرنگار: دوستت؟
پسر فلسطینی: بله دوستم.
خبرنگار: ناراحتی؟
پسر فلسطینی: بله بخدا سوگند.
خبرنگار: شادی زیر آوار است..
پسر فلسطینی: ما هر روز با او بازی می کردیم. عادت داشتیم هر روز با هم فوتبال بازی کنیم.
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11112859"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4233957/11112859?width=600&height=350"></script></div>
 
 
ازسرگیری فعالیت بخش دیالیز بیمارستان ناصر در خان یونس
وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه از ازسرگیری فعالیت بخش دیالیز مجتمع بیمارستانی ناصر در خان یونس خبر داد.
با وجود حملات بیرحمانه و ویرانگر رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن بیمارستان ناصر در خان یونس ، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه توانست بخش دیالیز این بیمارستان را مجددا احیا کند تا از این طریق به نجات جان بیماران کمک کند و در آنها را کاهش دهد.
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11112862"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4233957/11112862?width=600&height=350"></script></div>
 
 زنجیره انسانی در امتداد ساحل والنسیا در اسپانیا برای نشان دادن حمایت از فلسطین
حساب کاربری فرانسوی زبان "میستر ایکس" با انتشار ویدئویی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: صدها نفر در امتداد ساحل والنسیا در اسپانیا زنجیره انسانی تشکیل دادند تا حمایت خود را از فلسطین نشان دهند

وحشت کودکان فلسطینی از حملات مداوم در غزه

حمله حزب الله به مواضع نیروهای اشغالگر در پایگاههای المالکیه و آویویم
به گزارش کانال تلگرامی خبرگزاری شهاب، حزب الله اعلام کرد: پس از سرنگون کردن بالن جاسوسی نیروهای اسرائیلی بر فراز پایگاه ادمیت در الجلیل الغربی، مجاهدان ما ساختمان های مورد استفاده سربازان اسرائیلی را در شهرک المالکیه با سلاح های های مناسب هدف قرار دادند.
حزب الله همچنین اعلام کرد: ساختمان های مورد استفاده سربازان رژیم اشغالگر را در شهرک آویویم با سلاح های مناسب هدف قرار دادیم.
 
 
تصاویر ویرانی مدرسه ای در اردوگاه النصیرات 
شب گذشته مدرسه ای در اردوگاه النصیرات بر اثر بمباران های رژیم صهیونیستی بطور کامل ویران شد . 
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11112906"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4233957/11112906?width=600&height=350"></script></div>
 آوارگان فلسطینی ساکن منطقه «المواصی» با مشکلات زیادی مواجه هستند
 پس از تخلیه شهر رفح و همچنین با توجه به افزایش و ازدحام آوارگان فلسطینی، چادرهای آوارگان در منطقه «المواصی» واقع در استان خان یونس در جنوب نوار غزه با مشکلات زیادی مواجه است.
این در حالی است که با بارش شدید باران‏ مشکل آوارگان فلسطینی در میان این چادرها دو چندان شده است. ژیم اشغالگر اسرائیل یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از ساکنان شهر رفح را از خانه و کاشانه خود آواره کرده و آنها را مجبور کرده است که به منطقه «المواصی» کوچ کنند. منطقه «المواصی» در استان خان یونس قرار دارد و یک منطقه امن برای آوارگان محسوب می‌شود، اما آوارگان به علت افزایش جمعیت مردم و نبود امکانات غذایی و بهداشتی و درمانی در این منطقه با مشکلات زیادی مواجه هستند.
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11112863"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4233957/11112863?width=600&height=350"></script></div>
 
قطر: غزه از ۹ مه هیچ کمک بشردوستانه‌ای دریافت نکرده است
به گزارش خبرگزاری فرانسه از دوحه، قطر کشور میانجی بین اسرائیل و حماس فلسطین که درگیر جنگ هستند، روز سه شنبه اعلام کرد از نهم ماه مه هیچ کمک بشردوستانه‌ای به دست ساکنان نوار غزه نرسیده است.
ماجد الانصاری سخنگوی وزارت امور خارجه قطر گفت: «برادران ما در نوار غزه از نهم مه هیچ کمکی دریافت نکرده اند که تداوم فاجعه انسانی در این منطقه در فلسطین، که از بیش از هفت ماه پیش درگیر جنگ است، را نشان می‌دهد.»
 
 
 
تصاویری از تجاوز نظامیان صهیونیست در رفح
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11112860"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4233957/11112860?width=600&height=350"></script></div>
 
تجمع هزاران نفر در آتن در حمایت از فلسطین
پایگاه خبری فلسطین آنلاین با انتشار تصویری در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس خود نوشت: شب گذشته شمار زیادی از تظاهرات کنندگان در مقابل دانشگاه آتن در حمایت از مردم فلسطین تجمع کردند.
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11112861"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4233957/11112861?width=600&height=350"></script></div>
 
فعالیت ۳۳ بیمارستان در غزه به طور کامل متوقف شده است
دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در غزه اعلام کرد فعالیت ۳۳ بیمارستان در غزه به طور کامل متوقف و بیش از ۷۵% خانه‌ها ویران شدند.
به گزارش خبرگزاری سما، رئیس دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در غزه گفت: تجاوزات رژیم اشغالگر به نوار غزه، ۳۳ بیمارستان این باریکه را به طور کلی از دایره خدمات رسانی خارج کرد.
وی با تاکید بر اینکه، ما به کمک فوری برای همه ساکنان نوار غزه نیازمندیم، تصریح کرد رژیم اشغالگر بیش از ۷۵ درصد از خانه‌های شهروندان در نوار غزه را ویران کرد.
رئیس دفتر اطلاع رسانی دولت در غزه گفت: اقدام شب گذشته نیرو‌های اشغالگر در مرکز رفح به این معناست که ما با یک فاجعه روبرو هستیم.
وی با بیان اینکه بیمارستان اروپایی امروز به دلیل کمبود سوخت به طور کامل کار خود را متوقف می‌کند، گفت: پس از حدود ۸ ماه تجاوزگری رژیم اشغالگر، برخی مناطق به مرحله قحطی رسیدند.
 
 
 
 
 
 

نظر شما