شناسهٔ خبر: 66664186 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان:

راه‌اندازی نمایندگی بنیاد دعبل خزاعی در منطقه کاشان ضرورت داشت

اصفهان - سرپرست فرمانداری ویژه کاشان گفت: کاشان ظرفیت‌های ویژه‌ای دارد و ایجاد بنیاد دعبل خزاعی در این منطقه ضرورت داشت، ما به دنبال ارتقای سرمایه‌های اجتماعی هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا محمدی فشارکی ظهر سه شنبه در آئین معارفه نماینده بنیاد دعبل خزاعی در منطقه کاشان اظهار کرد: کاشان ظرفیت‌های ویژه‌ای دارد و ایجاد بنیاد دعبل خزاعی در این منطقه ضرورت داشت، ما به دنبال ارتقای سرمایه‌های اجتماعی هستیم.

وی افزود: امیدوارم با همکاری با همه مسئولان در رفع مشکلات مردم کاشان موفق باشیم.

در این آئین که با حضور نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه، سرپرست فرمانداری ویژه کاشان، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان و جمعی از مسئولین در دفتر امام جمعه برگزار گردید، محمود شریفی به عنوان نماینده بنیاد دعبل خزاعی در منطقه کاشان معرفی شد.

گفتنی است بنیاد دعبل خزاعی نهادی فرهنگی حمایتی است که جامعه مخاطب آن پیرغلامان و ستایشگران اهل بیت (ع)، هیئت‌ها، موثران و فعالان فرهنگی، تشکل‌های دینی، شاعران آئینی، مبلغین و کانون‌های فرهنگی تبلیغی هستند و در این میان توجه ویژه به پیرغلامان حسینی و پاسداشت مقام و منزلت آنان و ترویجِ فرهنگِ تکریم و تجلیل از این عزیزان، از رسالت‌های اصلی بنیاد به حساب می‌آید.

نظر شما