شناسهٔ خبر: 66664112 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سخنگوی شورای شهر اردبیل:

مدیریت هزینه‌های جاری در تفریغ بودجه شهرداری اردبیل مشهود است

اردبیل- سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: مدیریت هزینه‌های جاری در تفریغ بودجه شهرداری اردبیل نسبت به سال‌های قبل کاملا مشهود است.

صاحب‌خبر -

سلامت صفری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به تصویب لایحه تفریغ بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری اردبیل، پس از طرح و بررسی در صحن علنی پارلمان شهری اظهار کرد: این لایحه که بودجه شهرداری در سال ۱۴۰۱، یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان بود، با تلاش مجموعه شهرداری نسبت به سنوات گذشته به موقع به شورا واصل شد و با بررسی و حسابرسی به موقعی که انجام شد در نهایت مورد تصویب اعضای شورا قرار گرفت.

وی در تشریح تفریغ بودجه ۱۴۰۱ شهرداری اردبیل بیان کرد: تحقق ۸ میلیارد تومان درآمد بیش از سقف مصوب، کنترل هزینه‌های جاری و قابل قبول بودن هزینه‌ها در ردیف‌های مشخص شده نشان از تصمیم‌های خوب و درست شورا و عملکرد قابل قبول شهرداری بوده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل بیان کرد: در بررسی لایحه دیگر شهرداری اردبیل در راستای تجلیل، تقدیر و تشکر از اقدامات به موقع، توانمند و افتخارآمیز در حملات پهبادی و موشکی سپاه معظم در عملیات وعده صادق، لایحه پیشنهادی شهردار در مورد ایجاد سکو و برافراشتن پرچم کشور در ورودی مقر تیپ ۳۷ حضرت عباس بررسی و توسط اعضای شورای شهر تصویب شد.

صفری با بیان اینکه صدور مجوز اصلاح نحوه پرداخت‌ها به پیمانکار پل ۸ کیلومتری بسیج بود از دیگر تصمیم مهم اعضای شورای شهر بود، ادامه داد: اعضای شورای شهر همواره از عملکرد و پیشرفت فیزیکی خوب و احداث به موقع پل بسیج در بازه زمانی مشخص شده از قرارگاه خاتم الانبیا (س) قدردانی کرده و لایحه تسهیل در پرداخت نقدی و غیر نقدی مربوط به این پروژه بزرگ را تصویب کردند.

نظر شما