شناسهٔ خبر: 66664010 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

تونل قسام به روی نظامیان اسرائیلی منفجر شد

مبارزان گردان‌های قسام دهانه یکی از تونل‌های از پیش بمب‌گذاری شده را در اطراف ایستگاه قدس در شرق شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه به روی نظامیان صهیونیست منفجر کردند و آنان را به هلاکت رسانده یا زخمی کردند.

صاحب‌خبر -

مبارزان گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) در عملیات‌هایی متفاوت تلفات سنگینی را به ارتش رژیم صهیونیستی وارد کردند.

به گزارش مهر به نقل از الجزیره، مبارزان گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) دهانه یکی از تونل‌های از پیش بمب‌گذاری شده را در اطراف ایستگاه قدس در شرق شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه به روی نظامیان صهیونیست منفجر کردند و آنان را به هلاکت رسانده یا زخمی کردند.

مبارزان گردان‌های قسام همچنین در عملیاتی ترکیبی در شرق اردوگاه جبالیا واقع در شمال نوار غزه، یک تانک مرکاوای ارتش رژیم صهیونیستی را با گلوله «یاسین ۱۰۵» هدف قرار دادند و پس از آن ۷ نظامی صهیونیست حاضر در پشت این تانک را از نزدیکترین فاصله ممکن از پای درآوردند.

همچنین یک بولدوزر نظامی «دی ۹» در شرق رفح، یک بولدوزر نظامی «دی ۹» دیگر در شمال جبالیا، یک تانک «مرکاوای ۴» در شرق جبالیا و یک نفربر و ۲ تانک مرکاوا در شرق جبالیا از سوی مبارزان گردان‌های قسام هدف قرار گرفتند.

جنگ‌افزارهای صهیونیستیِ نفوذکرده به شرق شهر جبالیا نیز هدف حملات خمپاره‌ای گردان‌های قسام قرار گرفتند.

گردان‌های قسام موقعیت توپخانه هویتزر ارتش رژیم صهیونیستی را نیز در شمال شرق نوار غزه با خمپاره سنگین هدف قرار داد.

یک نظامی صهیونیست نیز در محور پیشروی شرق شهر جبالیا از سوی تک‌تیراندازان گردان‌های قسام هدف قرار داده شد.

نظر شما