شناسهٔ خبر: 66663888 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

مدیر انتشارات پی‌نما اعلام کرد؛

انتشارات پی‌نما با کمیک‌های جدید به نمایشگاه کتاب آمده است

انتشارات پی‌نما با نزدیک به ۱۳۰ عنوان کتاب که ۴ مجموعه چاپ اولی نیز در این فهرست قرار دارد، در نمایشگاه کتاب تهران ۱۴۰۳ شرکت کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا): انتشارات پی‌نما که به صورت تخصصی در حوزه تولید محتوای بومی و تألیفی برای کودکان و نوجوانان فعالیت می‌کند، با حدود ۱۳۰ عنوان اثر به نمایشگاه کتاب آمده است که از این تعداد چهار مجموعه چاپ اولی هستند.


عناوین چاپ اول پی‌نما عبارت‌اند از: مجموعه ۱۳ جلدی «این فقط یک قصه نیست»، سه کتاب شعر «خواب مرغابی»، «ننه سال و نوه‌هایش»، «موروچ مورورچ»، کمیک‌های سه جلدی «رستم در هفت‌خوان»، کمیک‌های دو جلدی «زال و رودابه» و «زال و سیمرغ» و سه رمان از مجموعه «رمان‌های دوست‌داشتنی» به نام‌های «گلدونه و ماه‌پیشو»، «حراج آخرین دوست» و «مامان جادوگر من با طعم خامه‌شکلاتی».


همچنین نشر پی‌نما کتاب «سامک ماجراجو» و مجموعه ۱۰ جلدی «من، فلسفه، زندگی» را تجدید چاپ کرده است.


زهرا موسوی، مدیر انتشارات پی‌نما درباره مجموعه جدید این نشر گفت: مجموعه «این فقط یک قصه نیست»، مجموعه‌ای تعاملی است که در آن افسانه‌های فارسی بازآفرینی شده‌اند. در این مجموعه، یک نشانه کوچک برای رنگ‌آمیزی در نظر گرفته شده است. از آنجایی که بیشتر کتاب‌های رنگ‌آمیزی موجود در بازار متن ادبی ندارند، به این فکر کردیم چه کار کنیم کودکانی که به رنگ‌آمیزی علاقه دارند هم کتاب بخوانند و درواقع آن ادبی‌بودن را دریافت کنند و هم سرگرم شوند؛ بنابراین این مجموعه را تهیه کردیم.


نشر پی‌نما تا روز چهارم نمایشگاه کتاب تهران هر روزه مراسم رونمایی از کتاب‌های خود را داشته است. این انتشارات همچنین در ایام نمایشگاه کتاب به برپایی جلسات نقد و بررسی آثار می‌پردازد.


به گزارش ایبنا: نمایشگاه کتاب تهران ۱۴۰۳ با شعار «بخوانیم و بسازیم» ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود. اطلاعات کامل نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران را اینجا بخوانید.

نظر شما