شناسهٔ خبر: 66663274 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

کاش پیشکسوتان علیه هم صحبت نکنند تا روح ورزش باقی بماند

نعلچگر: تیم نکونام از مشکلات مدیریتی گذر کرده

پیشکسوت 67 ساله تیم استقلال معتقد است که جریان قهرمانی این تیم در اختیار شاگردان نکونام است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، رضا نعلچگر پیشکسوت تیم استقلال در حاشیه برگزاری دربی پیشکسوتان، در گفتگو با خبرنگاران گفت: واقعا خوشحال هستم که می‌بینم شما وقت می‌گذارید و به اینجا می‌آیید. این دوره از بازی‌ها پارسال هم بود و از نظر روحی و جسمی واقعا به بچه‌ها کمک می‌کند.

او ادامه داد: من از گذشته عاشق و طرفدار استقلال بودم و چون حس و حال هوادار را می‌دانم سعی می‌کنم چیزی که او می‌خواهد را پیاده کنم و این از دوران بازیگری در ذهنم مانده و هر جا بازی می‌کنم، تعصبی که دارم در وجودم هست.

این مرد 67 ساله درباره شرایط تیم محبوبش گفت: استقلال فصل را از نظر تشکیلاتی و مدیریتی خوب شروع نکرد. الان رفته رفته تیم بهتر شده و شانس قهرمانی دارد. البته پرسپولیس تیم باکیفیتی است و اگر استقلال نتواند یک بازی را هم ببرد، پرسپولیس ‌می‌تواند به قهرمانی برسد.

وی افزود: من اعتقاد دارم که در فوتبال روح ورزش را داشته باشیم و همه چیز ورزشی باشد. به حواشی ورود نکنیم تا این روح بماند. پیشکسوتان کاش در جهت تیمشان صحبت کنند و علیه هم صحبت نکنند که این روح از بین نرود. ورزش یعنی مکانی که در آن سلامتی وجود دارد و باید همه جوره این را رعایت کند. اکنون هم جدای از این، متوجه شدم قوه قضائیه وارد فوتبال شده که خیلی اقدام پسندیده‌ای است.

نظر شما