شناسهٔ خبر: 66663135 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

سفر رئیس‌جمهور به مازندران در آخر هفته

فرماندار ساری با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به مازندران در آخر هفته جاری گفت: مردم مرکز استان روز پنج شنبه با رئیس‌جمهور دیدار می‌کنند.

صاحب‌خبر -

محمدعلی نوبخت؛ فرماندار ساری در جلسه شورای اداری شهرستان ساری که عصر سه‌شنبه با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان ساری برگزار شد، گفت: مردم دیار علویان میزبان رئیسی؛ رئیس‌جمهور در روزهای پنج‌شنبه و جمعه 27 و 28 اردیبهشت‌ خواهند بود.

وی با اشاره به استقبال و دیدار مردمی باشکوه از ریاست‌جمهور در روز پنج شنبه افزود: امیدواریم شرایط خوبی را برای میزبانی مردم مازندران در مرکز استان فراهم کنیم.

فرماندار ساری تصریح کرد: توسعه و پیشرفت مرکز استان نیازمند تامین اعتبارات ملی است و برای کسب این اعتبار تلاش می‌کنیم.

نوبخت با تاکید بر برخی مطالبات مهم مرکز استان در دور دوم ریاست‌جمهور تاکید کرد: 27 پلاژ دولتی در 13 کیلومتر نوار ساحلی مرکز استان وجود دارد که با مولدسازی پلاژهای نیمه‌کاره ساری بخشی از موانع رفع می‌شود.

فرماندار ساری گفت: 18 پروژه اولویت‌دار در 1403 در شهرستان ساری وجود دارد که تکمیل این پروژه‌ها به 3 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

نوبخت ابراز امیدواری کرد: با مولدسازی دارایی‌ها توسعه قابل دسترس خواهد بود.

وی افزود: در سفر اول رئیس جمهور دو هزار و 200 میلیارد تومان برای 130 پروژه در نظر گرفته شد که تاکنون 800 میلیارد تومان اختصاص یافت.

نوبخت در ادامه بیان کرد: در دو سال گذشته نزدیک 1000 پروژه به ارزش 4 هزار میلیارد تومان در شهرستان ساری افتتاح و بهره‌برداری شد.

فرماندار ساری گفت: پروژه آب‌رسانی «مخزن کرمانی» آماده بهره‌برداری است و  با انتقال کامل پروژه ظرفیت تصفیه‌خانه به شبکه شهر ساری و ذخیره آب  دغدغه کمبود آب در زمان پیک مصرف کاهش می‌یابد.

وی تاکید کرد: مرحله نخست پارک جنگلی 1260 هکتاری شهید نوبخت به وسعت حدود 300 هکتار در ساری آماده بهره‌برداری است.

نوبخت گفت: با احداث این پارک هزار و 210 هکتار به سرانه پارک و فضای سبز مرکز استان افزوده می‌شود.

نوبخت با بیان اینکه مرکز استان آماده استقبال از رئیس‌جمهور و هیئت دولت است، افزود: باید تلاش کنیم در سفر دوم میزان اعتبار اختصاصی به مرکز استان برای تکمیل پروژه‌های اولویت‌دار را افزایش دهیم.

فرماندار ساری بر تقویت اتحاد و همدلی تاکید کرد و گفت: باید با عبور از جناح‌بازی‌ها به اشتراک رسید.

وی پیشرفت و ترقی شهرستان را حاصل تلاش همه مدیران دستگاه‌های اجرایی و اعضای شورای شهر و روستا دانست./تسنیم

نظر شما