شناسهٔ خبر: 66663084 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده تیپ ۸۳ امام صادق(ع) خبر داد؛

ساماندهی ۴۲ گردان رزمی تبلیغی در تیپ امام جعفر صادق (ع)

قم- فرمانده تیپ ۸۳ امام جعفر صادق علیه‌السلام از ساماندهی ۴۲ گردان با حضور طلاب و روحانیون در کشور خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین مجید منتظر زاده ظهر سه شنبه در دیدار با آیت‌الله سعیدی تولیت حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها گفت: تیپ ۸۳ امام جعفر صادق علیه السلام در دوران دفاع مقدس با حضور طلاب و روحانیونی از سراسر کشور تشکیل شده است.

فرمانده تیپ امام جعفر صادق علیه السلام افزود: در قالب این تیپ گردان های رزمی، تبلیغی با حضور روحانیون انقلابی در قم و مشهد ساماندهی شدند.

حجت‌الاسلام منتظر زاده ابراز کرد: هم اکنون ۴۲ گردان شامل گردان های رزمی تبلیغی و دفاعی امنیتی در قم و برخی دیگر از شهرهای کشور فعالیت دارند.

فرمانده تیپ امام جعفر صادق علیه السلام تاکید کرد: طلاب جهادی و انقلابی با فعالیت های خود در تیپ ۸۳ امام جعفر صادق علیه‌السلام نشان دادند که در راستای دفاع از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی و ارزش های دینی آماده جانفشانی هستند.

وی با اشاره به فعالیت های آموزشی این تشکیلات گفت: آموزش رزم مقدماتی برای روحانیون شیعه و اهل تسنن از جمله برنامه ها است و در طول سال ۵۵۰۰ نفر آموزش می بینند.

حجت‌الاسلام منتظر زاده با بیان اینکه کمک به مردم در حوادث و بلایای طبیعی همانند سیل و زلزله از جمله اقدامات روحانیون تیپ امام جعفر صادق علیه السلام است گفت: آموزش روحانیونی چه قرار است در نیروهای مسلح کشور مشغول به فعالیت شوند نیز از جمله برنامه های تیپ امام صادق علیه‌السلام است.

نظر شما