شناسهٔ خبر: 66663083 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون اول قوه قضائیه:

بیشترین توان قوه قضائیه را در حمایت از تولید گذاشته‌ایم

عیسی فتحی

معاون اول قوه قضائیه گفت: ما بیشتر توان خود را در حمایت از تولید گذاشته‌ایم و تصمیم‌هایی که در زمینه‌های اقتصادی گرفته می‌شوند، نباید بی‌اثر شوند، چون این تصمیم‌ها براساس کار تخصصی و کارشناسی‌شده گرفته شده‌اند و کارشناسان زبده اقتصادی و حقوقی در این زمینه نظر می‌دهند.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی امروز (۲۵ اردیبهشت ماه) در نشست با فعالان اقتصدی استان کهگیلویه و بویراحمد، بیان کرد: ظرفیت‌های بالقوه‌ای در این استان وجود دارد که ممکن است در بسیاری از استان‌های دیگر وجود نداشته باشد. کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت‌های بسیاری دارد که هنوز از آنها استفاده نشده است و ما در این زمینه تکلیف داریم تا از آنها استفاده شود و مردم این استان از این ظرفیت‌ها بهره ببرند.

وی اظهار کرد: ما نباید بشنویم که در استان کهگیلویه و بویراحمد کسانی هستند که جلوی فعالیت اقتصادی را می‌گیرند، چراکه سرمایه‌گذار هرگز نباید دغدغه ناامنی داشته باشد. این‌ها از وظایف ماست و بخشی از حمایت ما نیز به همین معنی است.

خلیلی به نتایج برگزاری این جلسات اشاره و بیان کرد: برگزاری این جلسات می‌تواند برای حل موانع و مشکلات اقتصادی استان‌ها بسیار موثر باشند، چراکه بیان مشکلات سرمایه‌گذاران که اینجا مطرح می‌شود در جلسات کلان کشوری می‌تواند بسیار مفید باشد.

وی ادامه داد: دغدغه تمام قوا این است که مشکلات و گره‌ها را در زمینه‌های تولیدی حل کنیم، اما نباید فضا را ناامید جلوه دهیم، هرچند مشکلات و موانعی در مسیر طرح‌های اقتصادی وجود دارند، اما نباید دستاوردهایی را که در زمینه‌های اقتصادی داریم نادیده بگیریم.

معاون اول قوه قضائیه افزود: مقام معظم رهبری در سفرشان به کهگیلویه و بویراحمد این دغدغه مهم را داشتند که این استان باید محرومیت‌زدایی شود و در طول مدتی که ایشان به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده‌اند تا کنون شاهد تغییرات زیادی در این استان هستیم، اما باید قدم‌های بزرگ‌تری در این مسیر برداریم.

انتهای پیام

نظر شما