شناسهٔ خبر: 66663017 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بزودی؛

سرمایه‌گذاری مشترک قطعه‌سازان داخلی و خارجی در بم

معاون وزیر اقتصاد گفت: به‌زودی سرمایه‌گذاری مشترکی با همه قطعه‌سازان کشور و همچنین قطعه‌سازان ایران طرف قرارداد در کشورهای خارجی در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم انجام می شود.

صاحب‌خبر -
  به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان، علی فکری در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم افزود: این منطقه اقتصادی مهمترین و اولین قطب اقتصادی در کشور به ویژه در زمینه تولید خودرو است و با توجه به شعار امسال  در راستای حمایت از سرمایه گذاران خارجی،مشکل سرمایه گذاران و خودروسازان خارجی در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم حل می شود.
رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران افزود: کرمان  پهناورترین استان کشور و همچنین با وجود ظرفیت های کشاورزی، معدنی و گردشگری مستعد سرمایه گذاری است.

 هفت شرکت خودروسازی و ۱۶ کارخانه قطعه‌سازی در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم در حال فعالیت و همچنین ۱۲ کارخانه دیگر در حال بررسی و صدور مجوز واگذاری زمین برای تولید قطعات خودرو هستند.

سفر معاون وزیر اقتصاد به کرمان همزمان با همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری این استان با عنوان آیدکس ۲۰۲۴ بوده است.

 شسهوار پور مدیر عامل منطقه اقتصادی ارگ جدید بم هم در حاشیه این دیدار از تولید ۵۰۰ هزار خودرو تا افق ۱۴۰۵ درصورت حمایت و سرمایه گذاری خبر داد .

<div id="video-display-embed-code_11113260"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4234082/11113260?width=600&height=350"></script></div>

همایش فرصت های سرمایه گذاری با هدف گذر از اقتصاد منبع پایه به دانش و فناوری، با ارائه ۲۵۰ طرح به ارزش ۲۰۰ همت فرصت سرمایه گذاری و تامین نیازهای توسعه در بخش های مختلف  تا 27اردیبهشت در ماهان شهرستان کرمان  ادامه دارد.

نظر شما