شناسهٔ خبر: 66662574 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ:

نتايج مرحله اوليه جذب نخبگان، نيمه اول خرداد ماه اعلام مي‌شود

صاحب‌خبر -
نتايج مرحله اوليه جذب نخبگان، نيمه اول خرداد ماه اعلام مي‌شود
خبرگزاری آریا - نشست صمیمی سه‌شنبه‌های معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با کارکنان، پیش از ظهر امروز با حضور همکارانی از استان‌های البرز، اصفهان، همدان، مازندران و ستاد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری آریا معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدمحمود اسلامی در ابتدای این نشست از اعلام نتایج مرحله اولیه جذب نخبگان در وزارت فرهنگ خبر داد و گفت: نتایج اولیه بررسی مدارک و مستندات متقاضیانی که پس از انتشار فراخوان در سامانه بنیاد نخبگان ثبت‌نام کرده‌اند؛ نیمه اول خرداد ماه اعلام خواهد شد.
وی با تأکید بر سیاست‌های دولت مردمی بر جذب حداکثری نخبگان در دستگاه‌های اجرایی و همینطور توجه ویژه مقام عالی وزارت بر استفاده از نیروهای جوان و متخصص؛ گفت: بر اساس این فراخوان 400 نیرو در رشته‌های مختلف در وزارت فرهنگ جذب خواهند شد.
اسلامی خاطرنشان کرد: در راستای ارتقاء سطح فرهنگی و هنری در کشور و تحقق عدالت فرهنگی، 85 درصد از نیروهای جدید به استان‌ها اختصاص داده شده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ، توجه به مقوله آموزش ضمن خدمت و ارتقاء سطح دانش در حوزه منابع انسانی را بسیار حائز اهمیت عنوان کرد و گفت: توسعه همه‌جانبه و دستیابی به اهداف و چشم‌اندازهای سازمان مستلزم ارتقاء سطح دانش در حوزه منابع انسانی است؛ از این رو برنامه‌های مختلفی از جمله برگزاری دوره‌های آموزشی ضمن خدمت و کارگاه های تخصصی برای همکاران ستاد و استان‌ها طی سال 1403 برنامه‌ریزی شده است.
اسلامی با تأکید بر اینکه آموزش مستمر ضمن تقویت مهارت‌ها، سطح دانش را هم بهبود می‌بخشد، گفت: هدف ما در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دستیابی به ساختار سازمانی ایده‌آل و بهبود یافته است.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ در ادامه این نشست صمیمی به صورت چهره به چهره پاسخگوی مسائل و مشکلات همکاران بود.
خبرگزاری آریا

پایان بخش جلسه امروز هم به یک برنامه تجلیل اختصاص داشت. سیدمحمود اسلامی در این بخش با اهدا لوح سپاس از تلاش‌های محمدرضا کاظمی، هنرمند عکاس و همکار شاغل در روابط عمومی وزارت فرهنگ که بیش از 30 سال در این حوزه مشغول خدمت بوده است، تجلیل کرد.

نظر شما