شناسهٔ خبر: 66662564 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بخشدار گوهرکوه تفتان در سیستان و بلوچستان ترور شد

اسفندیار عظیمی بخشدار گوهرکوه شهرستان تفتان حوالی ساعت ۱۶ عصر امروز از سوی سارقان مسلح مورد هدف قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگراری تسنیم از زاهدان، اسفندیار عظیمی بخشدار گوهرکوه شهرستان تفتان حوالی ساعت 16 عصر امروز از سوی سارقان مسلح مورد هدف قرار گرفت.

وی در مسیر بازگشت از محل کار به منزلش مورد هدف سارقان مسلح قرار گرفته است.اسفندیار عظیمی فرزند جنگیان عظیمی از ساکنان بلوچ سنگان کوگناک، حاشیه تفتان بود.

علیرضا مرحمتی معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان گفت: اسفندیار عظیمی بخشدار گوهرکوه شهرستان تفتان از سوی افراد ناشناس مسلح مورد هدف قرار گرفت و به قتل رسید و اکنون موضوع از سوی دستگاه‌های امنیتی در دست بررسی است.

جزئیات ترور ‌بخشدار گوهرکوه شهرستان تفتان

شمس‌آبادی دادستان زاهدان درباره جزئیات ترور اسفندیار عظیمی بخشدار گوهرکوه شهرستان تفتان بیان کرد: ساعت 14:45 دقیقه امروز اسفندیار عظیمی بخشدار منطقه گوهرکوه شهرستان تفتان استان سیستان‌وبلوچستان پس از بازدید از یک واحد صنفی در محدوده گوهرکوه با خودروی سازمانی در حال تردد بود که از سوی افراد ناشناس از ناحیه قفسه سینه و دست مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد و فوت می‌کند.

وی با بیان اینکه بلافاصله ماموران انتظامی در محل حاضر و اقدامات لازم را جهت شناسایی ضاربین انجام می‌دهند، گفت: در رابطه با این حادثه دستورات قضایی لازم صادر و پرونده قضایی تشکیل شده است.

دادستان زاهدان گفت: هنوز علت این حادثه مشخص نشده و تحقیقات در حال انجام است.

انتهای پیام/‌

نظر شما