شناسهٔ خبر: 66662400 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

یک رسانه صهیونیستی: مانند یک جذامی منزوی شده‌ایم

یک رسانه صهیونیستی امروز (سه شنبه) رژیم اشغالگر را در جهان منزوی دانست و پیروزی بر مقاومت فلسطین را باز طریق حمله به منطقه رفح توهم ارزیابی کرد.

صاحب‌خبر -

یک رسانه صهیونیستی امروز (سه شنبه) رژیم اشغالگر را در جهان منزوی دانست و پیروزی بر مقاومت فلسطین را باز طریق حمله به منطقه رفح توهم ارزیابی کرد.

روزنامه صهیونیستی «معاریو» در گزارشی با عنوان «پیروزی در رفح یک توهم است»، نوشت: اهداف جنگ غزه نه تنها محقق نشده است، بلکه وضعیت اسرائیلی‌ها بسیار بدتر از ماه اکتبر(زمان عملیات طوفان الاقصی) شده است زیرا اسرائیل در آن زمان، فقط در یک جبهه می جنگید اما اکنون باید با چند جبهه مختلف بجنگد.

این رسانه صهیونیستی با اشاره به حمایت محور مقاومت از گروه های مقاومت فلسطین و انزوای رژیم اشغالگر در منطقه و جهان، افزود: از یک طرف، تحت حملات پهپادی و موشکی حزب الله لبنان و حوثی ها (انصارالله) در یمن هستیم و از طرف دیگر، مثل کسی که جذام دارد، منزوی شده ایم.

معاریو، رژیم اشغالگر را حتی در میان متحدانش منزوی ارزیابی کرد و نوشت: از یک طرف، احتمال صدور حکم بازداشت مقامات ارتش اسرائیل از سوی دادگاه بین المللی لاهه وجود دارد و از طرف دیگر مهمترین متحد اسرائیل یعنی آمریکا، در مواضع گذشته خود در قبال تل آویو تجدید نظر کرده و دیگر حاضر نیست به نفع اسرائیل از حق وتو استفاده کند یا به آن سلاح و مهمات بفروشد.

به گزارش ایرنا، پس از گذشت بیش از هفت ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرومی‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اسرائیل این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از هفت ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است./ایرنا

نظر شما