شناسهٔ خبر: 66662139 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

جنایت در نانوایی فانتزی خیابان شوش/ مزاحمتی که به قتل منجر شد

مرد جوانی که کارگر نانوایی فانتزی بود به‌خاطر مزاحمت به قتل رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، دوشنبه بیست و چهارم اردیبهشت‌ماه امسال، کشف جسد مرد جوان اهل کشور افغانستان در خیابان شوش از سوی رهگذران به مرکز فوریت‌های پلیسی 110، گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شدند و جسد مرد جوانی را مشاهده کردند که براثر ضربات چاقو از ناحیه گردن به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های اولیه هم نشان می‌داد که مقتول کارگر نانوایی فانتزی در نزدیکی صحنه جرم است.

کارآگاهان در نخستین گام پای در نان فانتزی گذاشتند و متوجه شدند فیلم‌های دوربین‌ مداربسته مغازه ناپدید شده است که همین موضوع شک تیم جنایی را برانگیخت! تحقیقات ابتدایی نیز حکایت از آن داشت صاحب نانوایی و برادرش با مقتول اختلاف داشته‌اند.

صاحب نانوایی که منکر هرگونه درگیری بود پس از مواجهه با شواهد و مدارک موجود داخل پرونده از یک جنایت هولناک رمزگشایی کرد و گفت: کارگر مغازه به‌قصد برقراری ارتباط خارج از چارچوب مزاحم یکی از اقوام نزدیکمان شده بود که همین موضوع کافی بود تا دست به انتقام بزنم و او را با ضربات چاقو به قتل برسانم.

پس از پایان تحقیقات میدانی در صحنه جرم، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی مأموریت یافتند با بازبینی دوربین‌های مداربسته و اقدامات اطلاعاتی بررسی‌های خود را در رابطه با این پرونده ادامه دهند.

به گزارش تسنیم، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهمان جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

انتهای پیام/+

نظر شما