شناسهٔ خبر: 66661743 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

نقطه قوت هتل های شمال

دریا، جنگل، آب و هوای مطبوع و طبیعت بکر و زیبا از مهم‌ترین دلایلی هستند که سفر به شمال ایران را به سفری هیجان‌انگیز و پرخاطره تبدیل می‌کند. مازندران، گیلان، رامسر، انزلی، تنکابن و سایر شهرهای شمالی ایران همواره نوید یک سفر پرخاطره و بیادماندنی را می‌دهند.

صاحب‌خبر -

زیبایی‌های طبیعت شمال ایران در طول سال گردشگران و مسافران بیشماری را به سوی خود جلب می‌کند. به همین دلیل اقامتگاه‌های متنوعی در این خطه سرسبز و زیبا وجود دارد که می‌تواند با پذیرایی از مسافران، لحظات خاطره‌انگیز و لذت‌بخشی را برای آن‌ها رقم بزند. ما قصد داریم در این مقاله شما را با بهترین هتل‌های شمال ایران آشنا کرده و روش‌های رزرو هتل رامسر و سایر شهرهای این منطقه را مورد بررسی قرار دهیم.

بهترین هتل‌های شمال ایران

در مناطق مختلف شمال ایران از شرقی‌ترین قسمت استان گلستان گرفته تا غربی‌ترین نقطه گیلان، هتل‌ها و اقامتگاه‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانند به خوبی از مسافران این خطه پذیرایی کرده و لحظات خاطره‌انگیزی از سفر به شمال ایران را برای آن‌ها رقم بزنند.

هتل پارسیان آزادی خزر چالوس

این هتل که به نام هتل هایت خزر نیز شناخته می‌شود یکی از زیباترین و لوکس‌ترین هتل‌ها در شمال ایران به حساب می‌آید. مزیت این هتل نسبت به هتل‌های دیگر ساحلی بودن آن است؛ این هتل زیبا و پنج ستاره در ساحل دریای خزر قرار گرفته و دارای 164 اتاق و سوئیت مختلف با منظره دریا و جنگل‌های سرسبز شمال است. دور تا دور این هتل لوکس و زیبا توسط جنگل‌های زیبا و سرسبز شمال پوشیده شده که باعث شده این هتل در بهترین شرایط آب و هوایی قرار داشته باشد.

مشرف بودن به جنگل‌های شمال و دریای خزر، دسترسی آسان به شهرهای چالوس و نمک‌آبرود، برخورداری از ساحل و پلاز اختصاصی با تفریحات متنوع آبی مانند قایق، چتر پاراسل، جت اسکی، پیست دوچرخه سواری ساحلی، مجموعه ورزشی شامل استخر و سونا و جکوزی، رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های مختلف از جمله ویژگی‌های و مزایای این هتل زیبا و لوکس در شمال ایران است.

هتل بام سبز رامسر

اگر برای سفر به شمال و اقامت در این منطقه قصد رزرو هتل رامسر دارید، هتل چهار ستاره بام سبز رامسر بهترین گزینه محسوب می‌شود. یکی از ویژگی‌های جذاب این هتل در مقایسه با هتل‌های دیگر شمال، قرار گرفتن آن در بالای تله‌کابین رامسر و در ارتفاع 700 متری از سطح دریا است. یکی دیگر از ویژگی‌های جالب این هتل کوهستانی دسترسی از طریق تله‌کابین است؛ در واقع تنها راه دسترسی به این هتل زیبا تله‌کابین رامسر است. ساختمان اصلی این هتل در 6 طبقه ساخته شده که دو طبقه آن مختص رستوران و نمای 360 درجه بوده و 4 طبقه آن نیز شامل هشت سوئیت با نمای طبیعت زیبای جنگل است. این هتل دارای یک دهکده جنگلی است که شامل 32 کلبه بزرگ و کوچک با طراحی کلاسیک است که به صورت دربست به منظور اقامت در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

هتل سالار دره ساری

یکی دیگر از هتل‌های چهار ستاره شمال کشور در شهر ساری واقع شده که هتل سالار دره نام دارد. این هتل که در نزدیکی روخانه سالار دره واقع شده دارای دو هکتار فضای سبز در دل جنگل‌های شمال کشور است که با امکانات و خدمات متنوع از مسافران پذیرایی می‌کند. سفره‌خانه سنتی، رستوران، اتاق‌های متنوع، فروشگاه‌هی مختلف، کافی‌شاپ، تالار و سایر امکانات رفاهی و خدماتی از جمله ویژگی‌های این هتل زیبا در شهر ساری به حساب می‌آید که می‌تواند لحظات خاطره‌انگیز از سفر به شمال کشور را برای مسافران رقم بزند.

هتل پارسیان رامسر

یکی دیگر از گزینه‌های خوب برای رزرو هتل رامسر، هتل بزرگ پارسیان، هتل چهار ستاره قدیم رامسر است که یکی از بهترین هتل‌های شمال ایران محسوب می‌شود. اولین جنبه این هتل که نگاه هر بیننده‌ای را خیره می‌کند معماری بسیار زیبای بنای آن است که به معماری آرت دکو در اروپا شباهت زیادی دارد. این هتل که یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های ایران نیز به حساب می‌آید در سال 1307 توسط مهندسان آلمانی ساخته شده است.

هتل پارسیان رامسر 152 اتاق و سوئیت با منظر زیبا از جنگل و دریای خزر دارد که در کنار امکانات رفاهی و اقامتی بسیار خوب لحظات بیادماندنی را برای مسافران رقم می‌زند. یکی دیگر از ویژگی‌های این هتل واقع شدن در قلب شهر رامسر است که باعث می‌شود مسافران دسترسی راحتی به جاذبه‌های دیدنی و گردشگری این شهر داشته باشند. مجموعه ورزشی، زمین بازی، پارک کودک، استخر روباز، مجتمع آب درمانی، رستوران و کافی‌شاپ و ... از جمله امکانات رفاهی و اقامتی این هتل هستند که از مسافران پذیرایی می‌کنند.

هتل میزبان بابلسر

اگر قصد دارید در شمال ایران چشم‌انداز زیبایی از قله دماوند و شالیزارهای برنج را داشته باشید می‌توانید یکی از 230 اتاق و سوئیت لوکس هتل میزبان بابلسر را برای اقامت انتخاب کنید. این هتل به امکانات متنوعی برای پذیرایی از مسافران مجهز شده که می‌توان به رستوران‌های متنوع، پنت‌هاوس با نمای پاناروما، کلوپ ورزشی سرپوشیده، سالن بدنسازی، پارک بازی و ... اشاره کرد که می‌تواند لحظات خاطره‌انگیزی از سفر به شمال را برای مسافران رقم بزند.

رزرو بهترین هتل ‌های شمال ایران

طبیعت زیبا و بکر جنگل‌های هیرکانی و سواحل زیبای دریای خزر و هوای مطبوع از جاذبه‌هایی هستند که سفر به شمال ایران را به سفری خاطره‌انگیز و بیادماندنی تبدیل می‌کنند. مهم‌ترین نقطه قوت‌ هتل‌های شمال نسبت به هتل مدینه الرضا مشهد و سایر هتل‌های کشور، چشم‌اندازها و جاذبه‌های طبیعی دیدنی این منطقه است. اگر قصد سفر به شمال و اقامت خاطره‌انگیز در هتل‌های این منطقه را دارید می‌توانید از خدمات رزرو آنلاین علی بابا استفاده کنید.

نظر شما