شناسهٔ خبر: 66661613 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: سینا | لینک خبر

پاویون دانش‌بنیانهای ایرانی در بزرگترین رویداد حوزه سلامت در آسیای مرکزی

صاحب‌خبر -
پاویون ملی شرکت‌های دانش‌‍‌بنیان در بزرگترین رویداد نمایشگاهی حوزه سلامت آسیا مرکزی – چین با حمایت سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین المللی، تیرماه ۱۴۰۳ برپا می‌شود.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست‌جمهوری، چهل و دومین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی شانگهای، برای سه روز پیاپی از ۲۶ تا ۲۸ ژوئن ۲۰۲۴ (مطابق با ۶ تا ۸ تیرماه ۱۴۰۳) در مرکز نمایشگاه و کنوانسیون جهانی شانگهای برگزار خواهد شد.

غرفه داران و مخاطبان این نمایشگاه از حوزه های تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی ، آزمایشگاهی و تشخیصی، مواد اولیه پزشکی و زیستی، تجهیزات و خدمات زیبایی، بیمارستان سازی، تجهیزات توانبخشی، سلامت الکترونیک و هوش مصنوعی هستند.

نمایشگاه تجهیزات پزشکی بین المللی شانگهای (CMEH) یکی از رویدادهای برجسته صنعت تجهیزات های پزشکی است که به عنوان ارزشمندترین و بزرگترین رویداد این حوزه در چین شناخته میشود.

این رویداد به عنوان یک پلتفرم و فرصت منحصر به فرد برای نمایش محصولات و خدمات شرکت های دانش بنیان ایرانی در بازار ۱/۵ میلیارد نفری چین خواهد بود و فرصت بی نظیری برای شرکتها می‌باشد تا کسب و کار خود را در وسعت جهانی ارتقا بخشند.
نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی شانگهای ۲۰۲۴ ، در وسعتی بیش از ۸۰،۰۰۰ متر مربع برگزار شده و هر سال بیش از ۱۰۰۰ غرفه دار تجهیزات پزشکی از بیش از ۳۰ کشور در برگزاری آن مشارکت داشته و بیش از ۴۰،۰۰۰ نفر از بازدیدکنندگان متخصص در این حوزه شامل خریداران بیمارستانی و بازرگانان از آخرین محصولات ارائه شده در نمایشگاه بازدید به عمل می آورند.

شرکت‌های دانش‌بنیان متقاضی حضور در این پاویون تا روز سه شنبه ۵ خردادماه ۱۴۰۳ فرصت دارند در سامانه کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری به نشانی https://tesc.ir/service/8/1 ثبت‌نام کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 0935614422 و 09303946014 تماس حاصل کنند.

نظر شما