شناسهٔ خبر: 66661508 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

نخستین پردیس سینمایی دزفول افتتاح می‌شود

نخستین پردیس سینمایی شهر دزفول با رونمایی از فیلم سینمایی «عطرآلود»، روز پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه توسط موسسه بهمن سبز در مجتمع تجاری مادر این شهر افتتاح می‌‎شود. نخستین پردیس سینمایی شهر دزفول با رونمایی از فیلم سینمایی «عطرآلود»، روز پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه توسط موسسه بهمن سبز در مجتمع تجاری مادر این شهر افتتاح می‌‎شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ «پردیس سینمایی مهر مادر» نخستین پردیس سینمایی شهر دزفول با زیربنای ۲۷۰۰ متر در شمال استان خوزستان پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه با حضور مدیران سینمایی و جمعی از هنرمندان افتتاح می‌شود.

این پردیس سینمایی با ظرفیت ۴۸۰ صندلی و پنج سالن سینمایی از جمله یک سالن چندمنظوره، یک سالن اختصاصی کودک و یک سالن VIP مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

در این مراسم فیلم سینمایی «عطرآلود» به کارگردانی هادی مقدم‌دوست و تهیه‌کنندگی یوسف منصوری رونمایی می‌شود. از اوایل خردادماه این محصول سازمان سینمایی سوره توسط پخش بهمن سبز اکران سراسری می‌شود.

ساخت پردیس‌های فرهنگی چندمنظورۀ خانواده محور یکی از برنامه‌های توسعه محور حوزه هنری انقلاب اسلامی است. هم اکنون مؤسسه بهمن سبز به عنوان مجموعه بهره‌بردار سینما‌های حوزه هنری دارای ۶۰  سینمای فعال با ۱۷۲ سالن و ظرفیت ۳۳۰۰۰ صندلی است. از این تعداد ۵ سینما با ۳۳ سالن و ۲۹۲۴ صندلی در سال ۱۴۰۲ توسط مؤسسه بهمن سبز راه‌اندازی و بهره‌برداری گردیده است.

انتهای پیام/

نظر شما