شناسهٔ خبر: 66661356 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

همکاری پلیس راهور تهران و شهرداری در خصوص برگزاری مراسم ارتحال

معاون امور مناطق معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت: همکاری بسیار نزدیک و خوبی بین پلیس راهور تهران بزرگ و همچنین شهرداری تهران در خصوص برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در سال جاری همچون سنوات گذشته برقرار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهندس صادقی، معاون امور مناطق معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت: از امروز یک نفر به عنوان نماینده شهرداری در این ستاد مستقر خواهد شد و امورات مربوط به مهندسی ترافیک را به جد پیگیر خواهد بود تا بتوانیم بهترین مراسم را برگزار نماییم.

وی ادامه داد: همکاری بسیار نزدیک و خوبی بین پلیس راهور تهران بزرگ و همچنین شهرداری تهران در خصوص برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در سال جاری همچون سنوات گذشته برقرار است و امیدواریم امسال نیز با این همکاری خوب منشا خدمات موثر و خیر برای شهروندان گرامی باشیم.

همچنین گراوند بخشدار کهریزک در ادامه گفت: شهر و شهروندان کهریزک همچون سنوات گذشته میزبان زائران عزیز حرم حضرت امام خمینی (ره) هستند و افتخار میزبانی زائران باعث مباهات و تلاش برای ارائه خدمات بهتر به زائران عزیز می‌باشد.

در ادامه جلسه شهردار باقرشهر گفت: با پلیس راهور تهران بزرگ تعاملات بسیار خوبی داشته‌ایم و همراهی موثری در بحث برگزاری مراسم ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با پلیس داریم.

همچنین کلهر شهردار کهریزک نیز ابراز داشت: اقدامات خوبی در جهت مهندسی ترافیک و انسداد معابر در حال انجام است. این بخش سال‌ها میزبان استان‌های مختلف از سراسر کشور جهت شرکت در مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) بوده است و افتخار میزبانی و خدمتگزاری به زائران گرامی را دارد.

مهندس اصغری نماینده راهداری در این جلسه ضمن ابراز اینکه اکیپ راهداری در آزادراه مشغول ایمن سازی و عملیات راهسازی می‌باشد گفت: اقدامات بسیار خوبی در جهت ایمن سازی‌ها و نصب نیوجرسی و مهندسی ترافیک در این بخش صورت گرفته است و تیم‌ها جهت ایمن سازی معابر و با مشورت پلیس راهور تهران بزرگ در حال انجام اقدامات خود جهت تامین ایمنی عبور و مرور هستند.

مطلی نژاد بخشدار آفتاب نیز گفت: تعاملات خوبی در جهت احداث و ایمن سازی پل کهریزک در دست اقدام است و همچنین روکش آسفالت آزادگان نیز در دستور کار قرار دارد.

در پایان این جلسه رییس پلیس راهور تهران بزرگ اعضای کمیته را دعوت کرد تا از نزدیک و در یک بازدید میدانی از مسیر‌های منتهی مرقد حضرت امام (ره) پارکینگ‌ها، ایمنی معابر، محوطه‌های پیرامونی و محل پارک خودرو‌های زائران هر استان در سالروز برگزاری ارتحال حضرت امام خمینی (ره) بازدید کرده و از نزدیک با مشکلات، تنگی معابر، نقص راه، نقص آسفالت و. آشنا و مسئولین در صدد رفع هر یک برآیند.

شایان ذکر است در این جلسه، معاون مناطق معاونت حمل و نقل و اترافیک شهرداری تهران، شهردار منطقه ۱۹، نماینده سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران، مدیر ترافیک سازمان بهشت زهرا (س)، سپاه استان تهران، بخشدار کهریزک، رییس امور اداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، شهردار باقر شهر و معاونین پلیس راهور تهران بزرگ حضور داشتند.

نظر شما