شناسهٔ خبر: 66660361 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

محمودوند: منعی برای حضور بلوری زاده در والیبال نداریم

اقتصاد ایران: سرپرست نایب رییس بانوان فدراسیون دوومیدانی گفت: توکلی از سرمایه‌های دوومیدانی است و هرگز منکر توانمندی‌های او نشدیم.ولی قرار است او پس از این در کمیته چندگانه فعال‌تر باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، فدراسیون دوومیدانی در خبری اعلام کرد که پدیده بلوری‌زاده به عنوان سرمربی تیم ملی دوومیدانی بانوان انتخاب شده است. انتشار این خبر از سوی فدراسیون با واکنش‌های منفی زیادی همراه شد چرا که بلوری‌زاده در حال حاضر به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال دختران ایران در رده جوانان فعالیت دارد و با این تیم قرار است به مسابقات هم اعزام شود.

زهرا محمودوند، سرپرست نایب رییس بانوان فدراسیون دوومیدانی در گفت وگو با خبرنگار مهر در واکنش به این انتخاب اظهار داشت: با توجه به تجربه و سوابقی که بلوری زاده در رشته دوومیدانی دارد در نظر گرفتیم او را به عنوان فردی که بتواند برنامه مربیان و ورزشکاران را مدیریت کند؛ در کنار تیم ملی بانوان داشته باشیم تا بتوانیم امتیازهایی که ورزشکاران برای کسب سهمیه المپیک نیاز دارند را از دست ندهیم. در حقیقت معیار اصلی ما برای انتخاب بلوری زاده این مسئله بود.

وی افزود: قطعا تفاوت‌هایی هم در سرمربیگری والیبال و دوومیدانی وجود دارد چرا که جنس این دو رشته کامل باهم متفاوت است اما بلوری زاده می‌تواند در والیبال حضور داشته باشد. هدف ما این است که از بلوری زاده بیشتر در بخش تقویت تیم بانوان استفاده کنیم و او قرار است در کمیته پرتاب‌ها نیز حضور موثر داشته باشد تا شاهد اتفاق‌های خوبی در این بخش هم باشیم.

سرپرست نایب رییس بانوان فدراسیون دوومیدانی در پاسخ به این سوال که چرا با سپیده توکلی این همکاری را ادامه ندادید؟ گفت: توکلی از سرمایه‌های دوومیدانی است هرگز منکر توانمندی‌های او نشدیم. قرار است توکلی هم در کمیته چندگانه فعال‌تر باشد. هدفمان این است که کمیته‌ها را تخصصی‌تر اداره کنیم و در واقع کمیته محور پیش برویم. سپیده توکلی قطعا در این نقش هم موثر ظاهر خواهد شد.

برچسب‌ها:

نظر شما