شناسهٔ خبر: 66659717 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

برگزاری جلسه شکایت سپاهان از فدراسیون در CAS

جلسه رسیدگی به شکایت سپاهان از فدراسیون فوتبال در دادگاه داوری ورزش (CAS) برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی ایلنا، باشگاه سپاهان در پایان هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر به دلیل عدم رعایت قوانین مربوط به سقف بودجه با جریمه انضباطی بی‌سابقه‌ای در فوتبال ایران مواجه شد که شامل کسر 4 امتیاز، اصلاح قرارداد 6 بازیکن و پرداخت جریمه 40 میلیارد تومانی بود.

سپاهانی‌ها بلافاصله به این حکم شکایت کردند و کمیته استیناف رای کمیته انضباطی را با بازگرداندن 4 امتیاز کسر شده به طلایی پوشان اصفهانی شکست و البته زمان محدودی هم برای اصلاح قرارداد 6 بازیکن این تیم تعیین کرد.

باشگاه سپاهان که رای کمیته استیناف را هم عادلانه نمی‌دانست، رای را به دادگاه عالی ورزش برد و امروز پس از چندین ماه جلسه رسیدگی به شکایت سپاهان از فدراسیون برگزار شد و قرار است به زودی در این رابطه رای نهایی صادر شود.

باشگاه سپاهان اطلاعات زیر را از خروجی جلسه برگزار شده روی سایت و سایر رسانه‌های رسمی خود قرار داده است:

* جلسه استماع پرونده شکایت سپاهان از فدراسیون فوتبال در دادگاه CAS برگزار شد.

* در این جلسه تیم حقوقی و بین‌الملل باشگاه سپاهان ضمن طرح شکایت خود، ادله حقوقی مورد نظر را در رابطه با شکایت از فدراسیون فوتبال در خصوص مسئله سقف بودجه ارائه کردند.

* همچنین در این جلسه که به‌صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، قاضی CAS پس از استماع لایحه شکایت سپاهان از نمایندگان فدراسیون فوتبال خواست دفاعیات خود را ارائه نمایند.

* پس از ارائه دفاعیات نمایندگان فدراسیون فوتبال و رد و بدل شدن موارد حقوقی، رأی دادگاه CAS در خصوص این پرونده متعاقبا اعلام خوا

برگزاری جلسه شکایت سپاهان از فدراسیون در CAS

 

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما