شناسهٔ خبر: 66659699 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

محصول جدید شیائومی یک اجاق گاز ۱۱۸ دلاری است

صاحب‌خبر -

اجاق گاز جدید میجیا شیائومی با ارائه عملکرد بالا، طراحی مینمیال و جذاب و ویژگی‌های هوشمند مثل اخطار قطع با قیمت فوق‌العاده رقابتی 118 دلار رونمایی شد.

اگر پیگیر اخبار تکنولوژی گجت نیوز باشید، حتما با برند میجیا (MIJIA) آشنایی دارید. این برند یکی از زیرمجموعه‌های امپراطوری شیائومی به شمار می‌رود که به‌طور تخصصی روی ساخت لوازم منزل و ادوات روزمره هوشمند متمرکز بوده و محصولات فوق‌العاده‌ای را هم طی سال‌های اخیر روانه بازار کرده است. محصولات برند میجیا عموما بسیار مینیمال و باکیفیت طراحی شده و قیمتی رقابتی هم دارند. از جمله جذاب‌ترین محصولات اخیر این برند می‌توان به ماشین لباس‌شویی هوشمند، فریزر صندوقی، فلاسک جیبی، بخارپز هوشمند و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد.

این برند زیرمجوعه شیائومی به‌تازگی از یک اجاق گاز جذاب و کاربردی تحت نام «MIJIA Smart Gas Stove S2» رونمایی کرده است. این دستگاه با ارائه عملکرد بسیار مناسب، ویژگی‌های امنیتی مانند سیستم تشخیص خودکار خاموش شدن شعله گاز و البته پخش شعله بسیار خوب قادر است به عضو ثابتی برای آشپزخانه‌های کوچک و جمع و جور تبدیل شود.

برند MIJIA برند MIJIA

قابلیت‌های اجاق گاز هوشمند S2 شیائومی

حداکثر توان اجاق گاز جدید اس 2 شیائومی برابر با 5200 وات اعلام شده است. این عدد البته در صورتی‌ست که از گاز طبیعی برای روشن کردن آن استفاده شود و در صورت استفاده از گاز مایع توان دستگاه به 4800 وات خواهد رسید. همچنین محفظه شعله پوش این دستگاه هم از برنج ساخته شده که انتقال حرارت بسیار بالایی دارد. از طرف دیگر، حفره آتش این اجاق گاز جذاب MIJIA هم طراحی منحصربفردی دارد که در آن لبه‌ها به سمت داخل خم شده‌اند. این طراحی با هدف توزیع یکنواخت حرارت و پخت بهتر انجام شده است.

همچنین دیسک به کار رفته در این اجاق گاز نیز با بهره بردن از جدیدترین فناوری‌های روز و با استفاده از ساختارهایی ضخیم طراحی و ساخته شده و از فناوری ترکیب سه‌بعدی اکسیژن بهره می‌برد که بازدهی حرارتی را تا سقف 65 درصد ارتقا می‌دهد. بعلاوه، تنظیم شعله این اجاق گاز شیائومی نیز از طریق دستگیره باکیفیت تعبیه شده در آن که امکان چرخش 230 درجه‌ای دارد امکان‌پذیر است. این دستگیره ضمن پشتیبانی از قابلیت پخت چندمرحله‌ای، دقت بسیار بالایی هم در تنظیم دما خواهد داشت.

توان گجت Xiaomi توان گجت Xiaomi

طراحی کلی این اجاق گاز MIJIA فوق‌العاده چشم‌نواز و مینیمال انجام شده و قادر است جلوه جذابی به آشپزخانه منزل شما ببخشد. علاوه بر این، یکی از رویکردهای اصلی طراحی این دستگاه نیز تمیز کردن سریع و بی‌دردسر آن است؛ به‌طوری که درپوش‌ها و ناحیه محافظ رویی شعله‌ها در این دستگاه بدون دردسر قابل جدا شدن هستند و پانل اصلی شیشه‌ای نیز به‌راحتی قابل تمیز شدن خواهد بود.

دستگاه جدید شیائومی همچنین از شش مرحله تست ایمنی مختلف در بخش‌های لوله و احتراق نیز رد شده تا حداکثر ایمنی حین پخت را تضمین کند. علاوه بر این، سیستم هوشمند تشخیص خاموش شدن شعله نیز دیگر قابلیت امنیتی مهم و جذاب MIJIA Smart Gas Stove S2 به شمار می‌رود.

تمیز کردن اجاق گاز شیائومی تمیز کردن اجاق گاز شیائومی

در کنار قابلیت‌های سنتی اجاق گازهای آشپزخانه، دستگاه جدید شیائومی همچنین از برخی ویژگی‌های هوشمند هم بهره‌مند است. اجاق گاز S2 قادر است به‌طور خودکار پایین بودن میزان باتری را به کاربر اطلاع داده و با هدف ارائه آشپزی راحت‌تر، دود مربوط به روغن را نیز به‌طور خودکار جذب می‌کند. همچنین استفاده مداوم از این دستگاه به مدت بیشتر از یک ساعت باعث خواهد شد اپلیکیشن مخصوص MIJIA با نمایش یک اعلان، احتمال فراموش کردن آنکه غذا روی گاز است را به کاربر گوشزد کند تا احتمال سوختن غذا در صورت حواس‌پرتی آشپز به حداقل برسد.

شیائومی این اجاق گاز کاربردی و باکیفیت خود را با قیمت 118 دلار به دست مشتریان می‌رساند.

در گجت نیوز بخوانید:
گجت جدید شیائومی میجیا، یک خوشبو کننده و چراغ تزئینی است پنکه سقفی جدید شیائومی با قابلیت روشنایی و طراحی مدرن از راه رسید یخچال ۴۳۰ لیتری کراس شیائومی میجیا فقط ۱۰ میلیون تومان قیمت دارد

برچسب‌ها:

نظر شما