شناسهٔ خبر: 66659542 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:

نیروی انسانی تخصصی در حوزه سلامت استان بوشهر تقویت می‌شود

بوشهر-رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: نیروی انسانی یکی از مؤثرترین و کارآمدترین بخش‌ها در ارائه خدمت به مردم است و بدون نیروی انسانی متخصص و مجرب هرگز نمی‌توانیم خدمات مناسبی ارائه دهیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حسن ملکی‌زاده ظهر سه شنبه در آئین گرامیداشت روز جهانی ماما در بوشهر افزود: دانشجویانی که در دانشکده پرستاری و مامایی تحصیل‌کرده و وارد بازار کار می‌شوند متبحر، متخصص، دلسوز و توانمند هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ضمن تبریک روز ماما بیان داشت: یکی از دغدغه‌هایی که در حوزه مامایی وجود داشته بحث بازار کار بوده و اکنون یکی از اتفاقات خوبی که افتاده اجرای طرح سلامت خانواده بوده که باعث می‌شود بتوانیم به میزان زیادی نیروی مامایی در طرح سلامت خانواده جذب کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: نقش مامایی در قانون تعالی حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بسیار مهم بوده و باید تلاش کنیم ماماها ظرفیتی بهینه در جهت ترویج فرهنگ افزایش جمعیت داشته زیرا ذره‌ذره تلاشی که ماماها می‌کنند می‌تواند در ترغیب مادران این سرزمین اثرگذار باشد.

نیروی انسانی تخصصی در حوزه سلامت استان بوشهر تقویت می‌شود

ملکی‌زاده اظهار داشت: زیباترین صدای آفرینش صدای گریه نوزاد است، صدایی که با دستان پزشکان و ماماهای ما برای جامعه به ارمغان آمده و برای کسانی که بر بالین مادران هستند صدایی دل‌نشین و آرام‌بخش است.

وی افزود: تکریم مادران باردار نیاز جامعه امروز برای ترویج فرهنگ فرزند آوری است.

گرامیداشت روز جهانی ماما با شعار «هر ماما یک سفیر جوانی جمعیت» در سالن شهید بهشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار و از ماماهای نمونه کشوری و استانی تقدیر شد.

نظر شما