شناسهٔ خبر: 66659431 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

حضور وزیر کشور در دروازه اروپا در پی پیگیری های حسین گروسی برای رفع مشکلات مرز بازرگان

در پی تلاش های مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو برای رفع مشکلات منطقه بخصوص مرز بازرگان، وزیر کشور در سفر به این منطقه از مرز رسمی بازرگان و گمرک مربوط به تجارت مرزی بازدید کرد و در جریان مشکلات این گمرک و همچنین تاجران قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

احمد وحیدی روز سه شنبه در ادامه سفربه منطقه آزاد ماکو در هوایی بارانی به مرز بازرگان رفت و از این مرز که بین ایران و ترکیه قرار دارد، بازدید کرد.

در این بازدید که حسین گروسی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو و محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی نیز وزیر کشور را همراهی می کرد، مسوولان گمرک، راهداری و حمل و نقل جاده ای و مدیران منطقه آزاد ماکو گزارشی در خصوص وضعیت فعالیت های این مرز ارائه کردند.

حسین گروسی در این بازدید از اعلام آمادگی سازمان منطقه آزاد ماکو ماکو برای افزایش گیت و رفع مشکلات تردد مسافرو ساماندهی گمرک در صورت همکاری و موافقت دستگاه های ذی ربط خبرداد.

تجّار، بازرگانان و مسافران مرزی نیز با استفاده از فرصت حضور وزیر کشور در مرز بازرگان، مشکلات خود را در خصوص روند ورود و خروج و همچنین صادرات و واردات در میان گذاشتند.

مرز بازرگان یکی از مرزهای رسمی پنجگانه آذربایجان غربی و مرزهای سه گانه ایران با ترکیه بوده و فعال ترین مرز زمینی جمهوری اسلامی ایران است.

وزیر کشور در یک سفر یکروزه میهمان مردم و مسوولان آذربایجان غربی است؛ در این سفر که از ماکو آغاز شده وزیر کشور علاوه بر بازدید از مجتمع کشاورزی و همچنین مرز بازرگان، در همایش هلال احمر و جلسه شورای اجتماعی آذربایجان غربی حاضر شده و علاوه بر آن، طرح هایی در منطقه محروم حاشیه شهر ارومیه را افتتاح خواهد کرد.

حضور وزیر کشور در دروازه اروپا در پی پیگیری های حسین گروسی برای رفع مشکلات مرز بازرگانحضور وزیر کشور در دروازه اروپا در پی پیگیری های حسین گروسی برای رفع مشکلات مرز بازرگان

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما