شناسهٔ خبر: 66659010 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

حضور فعال مجموعه تفریحی ورزشی توچال در نمایشگاه دستاوردهای هلدینگ پارسیان

حضور فعال مجموعه تفریحی ورزشی توچال در نمایشگاه دستاوردهای هلدینگ پارسیان/ تولید داخلی، قفل تله کابین و تله سیژ در سایه تعهد مهندسان ایرانی همزمان با برگزاری چهارمین جایزه نوآوری و فناوری بنیاد مستضعفان به همراه نمایشگاه دستاوردهای هلدینگ سیاحتی و مراکز تفریحی مجموعه تفریحی ورزشی توچال در این نمایشگاه شرکت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی مجموعه تفریحی ورزشی توچال، همایش اختتامیه چهارمین جایزه نوآوری و فناوری بنیاد مستضعفان به همراه نمایشگاه دستاوردهای هلدینگ سیاحتی و مراکز تفریحی پارسیان (۲۵ و ۲۶ اردیبهشت) در ساختمان شماره ۲ بنیاد مستضعفان برگزار شد.

جایزه نوآوری و فناوری بنیاد مستضعفان در راستای ارتقای کارایی و توان اجرایی هر صنعت و توجه ویژه آنان به فناوری و نوآوری برای گسترش و توسعه فناوری های نوین اجرا می شود.

چهارمین جایزه نوآوری و فناوری بنیاد مستضعفان با همکاری هلدینگ سیاحتی و مراکز تفریحی پارسیان در سه محور نوآوری های پیاده سازی شده، ایده های نوآورانه و راه حل های خلاقانه در بخش های هتلداری، حمل و نقل ریلی، سیاحتی و تورگردانی، فرهنگی، تفریحی و ورزشی برگزار شد.

مجموعه تله کابین توچال؛ به‌عنوان یکی از بازیگران و حامیان اصلی حوزه گردشگری و تفریحی، با تجربه و سابقه‌ای دیرینه در پشتیبانی و همراهی با این صنعت، امسال نیز همچون سال‌های گذشته حضوری فعال در این رویداد مهم داشته است.

مجموعه تفریحی ورزشی توچال، در دو حوزه فنی و مهندسی و طراحی و ساخت نمایشگاه دستاوردهای هلدینگ پارسیان شرکت کرده و خدمات این حوزه را در معرض دید علاقه مندان قرار داده است.

در این نمایشگاه از یک نوع قفل تولید و ساخت مهندسان این شرکت نیز رونمایی شد که قابلیت بهره گیری در دو خطه تله کابین و تله سییژ(پوما و دوپل مایر) را دارد و این قطعه قبلاً از شرکت های خارجی خریداری می شد.

همچنین در بخش دیگر این غرفه خدمات مختلف مجموعه توچال اعم از تله کابین، تله سییژ چشمه، شهربازی، هتل، کلبه های چوبی و باشگاه های ورزشی معرفی شده است.
گفتنی است، این نمایشگاه طی دو روز (۲۵ و ۲۶ اردیبهشت) از ساعت ۹ تا ۱۶ پذیرای علاقه مندان است.
قبلیمطلب قبلی

مجموعه تفریحی ورزشی توچال با وجود تله‌کابین، بام تهران، تله‌سیژ، پیست اسکی، سورتمه، مسیر کوهنوردی، جاده سلامتی، هتل و… به یکی از بزرگترین مقاصد گردشگری ایران تبدیل شده است.

نظر شما