شناسهٔ خبر: 66658508 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

مزایای فروش امانی خودرو در نمایشگاه همراه‌مکانیک

صاحب‌خبر -

بیشتر آن‌هایی که می‌خواهند خودروی خود را به‌صورت امانی بفروشند، به نمایشگاه خودرو به‌عنوان یکی از آخرین گزینه‌های خود فکر می‌کنند. انتخاب این روش باعث می‌شود تا زمان فروش خودرو بدون وسیله بمانید و از طرف دیگر نمایشگاه‌دارها معمولاً جلوی شما ارزش خودرو را پایین‌تر از حد واقعی تخمین می‌زنند و جلوی خریدار آن را بالاتر می‌برند تا حداکثر سود ممکن را کسب کنند.

در این مطلب قصد داریم شرکتی را معرفی کنیم که خودروی شما را به قیمت واقعی و روز می‌فروشد و خبری از دلالی در آن نیست. همچنین فروش خودرو در آن دردسرهای روش‌هایی مثل پلتفرم‌های انتشار آگهی (تماس‌های بی‌مورد و متعدد، مواجه با دلال و کلاهبردار و...) را ندارد. در ادامه، به مزایای  فروش امانی خودرو  در اتوسنتر همراه مکانیک اشاره می‌کنیم.

کارشناسی رایگان خودرو

اگر بخواهید خودروی خود را برای فروش امانی به نمایشگاه‌های سطح شهر بسپارید، باید قضاوت و کارشناسی نمایشگاه‌دار را بپذیرید و در غیر این‌صورت، چاره‌ای جز مراجعه به نمایشگاه‌های بعدی و اتلاف وقت ندارید. در پلتفرم‌های آگهی نیز باید برای کارشناسی خودرو هزینه کنید؛ آن هم درحالی‌که بازدیدکننده یا خریدار ممکن است گزارش کارشناسی شما را اصلاً قبول نداشته باشد.

در فروش امانی خودرو در اتوسنتر همراه مکانیک، شما هزینه‌ای برای کارشناسی خودرو پرداخت نمی‌کنید و خودروی شما توسط کارشناسان باتجربه و با استفاده از تجهیزات روز به‌صورت کامل کارشناسی می‌شود. علاوه‌بر این، ضمانت 7 روزه کارشناسی فنی و بدنه هم دریافت می‌کنید.

تعیین قیمت منصفانه

تعیین قیمت خودرو در همراه مکانیک بر اساس گزارش کارشناسی فنی و بدنه، قیمت‌های روز و معاملات واقعی بازار انجام می‌شود و به همین دلیل کاملاً منصفانه است. این موضوع خیال شما را از بابت دلالی هم راحت می‌کند؛ چون گزارش کارشناسی، شما را از زیروبم خودرو مطلع می‌کند و مطمئن می‌شوید که قرار نیست کسی روی آن عیب بگذارد و ارزش آن را پایین بیاورد.

مزایای فروش امانی خودرو در نمایشگاه همراه‌مکانیک

رهایی از پاسخگویی به تلفن و بازدید از خودرو

یکی از چالش‌های بزرگ فروش خودرو از طریق پلتفرم‌های درج آگهی، تماس‌ها و بازدیدهای متعددی است که اکثر آن‌ها نتیجه‌ای ندارند. بیشتر تماس‌ها از روی کنجکاوی یا توسط دلالان خودرو گرفته می‌شوند و فقط وقت شما را تلف می‌کنند. از طرف دیگر، ساعت مشخصی هم برای این تماس‌ها وجود ندارد و ممکن است خواب و آسایش شما را بگیرند. همچنین هنگام بازدید، تشخیص خریدار واقعی از کلاهبردار سخت است و خواندن خبرهای مربوط‌به کلاهبرداری هنگام بازدید خودرو شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

این درحالی است که پس‌از سپردن خودرو به نمایشگاه و اتوسنتر همراه مکانیک، کارشناسان این مجموعه فرایند درج آگهی برای خودرو، پاسخ‌گویی به تماس‌ها و سروکله زدن با بازدیدکنندگان را برعهده می‌گیرند و پس‌از پیداشدن خریدار واقعی، به شما خبر می‌دهد تا برای بستن قولنامه به اتوسنتر همراه مکانیک مراجعه کنید.

همراهی در تمامی مراحل نقل‌وانتقال خودرو

همراهی کارشناسان همراه مکانیک در فروش امانی خودرو فقط به کارشناسی، درج آگهی، پاسخگویی به تماس‌ها و هماهنگی با بازدیدکنندگان محدود نمی‌شود و تا تعویض پلاک هم ادامه دارد. این مزیت باعث می‌شود که خیالتان از بابت امنیت معامله و طی شدن مراحل قانونی نقل‌وانتقال خودرو به شیوه درست، راحت شود. همچنین کارشناسان این مجموعه بر رعایت مسائل حقوقی در قولنامه هم نظارت دارند تا خریدار و فروشنده ضرر نکنند.

درج آگهی خودرو در نمایشگاه آنلاین همراه مکانیک

همراه مکانیک به‌جز نمایشگاه و اتوسنتر حضوری، یک نمایشگاه آنلاین هم دارد که در سال‌های اخیر به «بزرگ‌ترین نمایشگاه خودروهای کارشناسی شده» مشهور شده است و به همین دلیل اعتبار بالایی نزد خریداران و فروشندگان خودرو دارد. بسیاری از افراد از این نمایشگاه به‌عنوان مرجعی برای اطلاع از قیمت خودرو در بازار آزاد و همچنین خرید خودروهای سرحال و کارشناسی شده استفاده می‌کنند.

پس‌از تحویل خودرو به اتوسنتر، آگهی آن در نمایشگاه آنلاین همراه مکانیک هم درج می‌شود و در معرض دید بازدیدکنندگان متعدد این سایت قرار می‌گیرد. همچنین خودروی شما در اینستاگرام و دیگر صفحات همراه مکانیک در شبکه‌های اجتماعی نیز تبلیغ می‌شود که باعث دیده‌شدن هرچه بیشتر خودروی شما خواهد شد.

اگر تا به حال نمایشگاه آنلاین همراه مکانیک که بستر مدرنی برای خرید و فروش خودرو است را ندیده‌اید، وارد  https://www.hamrah-mechanic.com/cars-for-sale/  شوید.

امنیت بالای اتوسنتر همراه مکانیک

همراه مکانیک بیش‌از 10 سال در زمینه خرید و فروش خودروهای صفر و کارکرده تجربه دارد و کمتر ماشین‌بازی را می‌توانید پیدا کنید که نام و حسن شهرت همراه مکانیک به گوشش نخورده باشد. جدای از این، اتوسنتر همراه‌مکانیک مسقف بوده و نگهبانی 24 ساعته دارد و پس‌از تحویل خودرو، رسید آن را تحویل می‌گیرید تا خیالتان از بابت امنیت خودرو و سالم ماندن آن راحت باشد.

همچنین اتوسنتر همراه مکانیک نورپردازی قدرتمندی دارد و بازدیدکنندگان می‌توانند در شرایطی ایده‌آل و از ساعت 9 صبح تا 7 عصر (همه‌روزه) از خودروی شما بازدید کنند و از کارشناسان همراه مکانیک نیز مشاوره بگیرند. برای این‌که خیالتان از بابت امنیت و شرایط اتوسنتر همراه مکانیک راحت شود، می‌توانید شخصا سری به آدرس زیر بزنید:

آدرس اتوسنتر همراه مکانیک: بزرگراه نیایش، تقاطع جنت‌آباد، مرکز خرید نیایش مال، پارکینگ 3-

آدرس سایت همراه مکانیک: https://www.hamrah-mechanic.com/

نظر شما