شناسهٔ خبر: 66658439 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بیانی: از استقلال امتیاز نگیریم به‌ قائمشهری‌ها ظلم‌‌ کردیم

مربی تیم فوتبال نساجی گفت: تیم ما شرایط حساسی دارد و اگر در بازی با استقلال، امتیاز نگیریم به مردم قائمشهر ظلم کردیم.

صاحب‌خبر -

شاهرخ بیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره آخرین وضعیت نساجی در فاصله سه هفته پایانی لیگ برتر اظهار داشت: همه از شرایط سخت نساجی در این فصل باخبر هستند، تیم ما نتایج خوبی نگرفته و تبدیل به یکی از گزینه‌های سقوط شده بود، اما از زمانی که ساکت الهامی به نساجی آمد، به یکباره تیم متحول شد و خوشبختانه توانستیم در بازی‌های گذشته نتایج خوبی کسب کنیم. در این بین جا دارد که از حمایت حدادیان مالک باشگاه و همینطور هواداران پرشور قائمشهری تشکر کنیم که همه جوره پشت تیم بودند.

 

وی ادامه داد: من در سال‌هایی که در فوتبال فعالیت داشته‌ام، با مربیان زیادی همکاری کردم، اما به جرأت می‌توانم بگویم که ساکت الهامی یکی از فنی‌ترین مربیان فوتبال ماست. او شناخت خیلی خوبی از تیم‌های لیگ دارد و همه حریفان را به خوبی آنالیز می‌کند. ما در چند هفته‌ اخیر تراکتور، ذوب‌آهن و استقلال خوزستان را شکست دادیم و در اصفهان هم از سپاهان امتیاز گرفتیم. این نتایج نشان می‌دهد که نساجی با الهامی تغییرات مثبتی داشته است و همه می‌خواهیم برای خوشحالی مردم قائمشهر نساجی را در لیگ نگه داریم.

مربی تیم فوتبال نساجی خاطر نشان کرد: همه اعضای تیم این موضوع را متوجه شدند که باید نساجی را به خاطر هوادارانش در لیگ برتر نگه داریم. تنها دلخوشی مردم قائمشهر از جوان تا پیر نساجی است. آنها با برد تیم خوشحال می‌شوند و با شکستش ناراحت. خوشبختانه بازیکنان وضعیت موجود را درک کرده و تمام تمرکز و انرژی خود را می‌گذارند تا نساجی در پایان فصل در لیگ برتر بماند. ما سه بازی حساس دیگر پیش رو داریم و هنوز کارمان تمام نشده است. باید حداکثر تلاش‌مان را انجام دهیم تا با کسب نتایج خوب، باز هم همانند زمانی که قهرمان جام حذفی شدیم، شادی را به مردم قائمشهر هدیه کنیم.

بیانی در واکنش به تقابل نساجی با استقلال و حضور او و ساکت الهامی به‌عنوان دو استقلالی سابق، تصریح کرد: همانطور که گفتم نساجی در شرایط حساسی قرار دارد. ما سه بازی پیش رو داریم که باید بهترین عملکردمان را مقابل حریفان داشته باشیم تا به موفقیت برسیم. استقلال هم صدرنشین لیگ است و برای قهرمانی تلاش می‌کند، اما ما نیاز شدیدی به پیروزی و گرفتن امتیاز در بازی خانگی‌مان داریم. درست است که من و الهامی سابقه حضور در استقلال را داریم، اما این موضوع باعث نمی‌شود که بازی نساجی و استقلال را تحت‌الشعاع قرار دهد. ما در حال حاضر به نساجی تعهد داریم و برای موفقیت این تیم تلاش می‌کنیم. نساجی اگر نتواند از استقلال امتیاز بگیرد، به مردم قائمشهر ظلم کردیم.

وی در پاسخ به این پرسش که «رقابت نزدیک سرخابی‌ها برای قهرمانی در انتها به نفع کدام تیم به پایان می‌رسد؟»، خاطر نشان کرد: استقلال و پرسپولیس در بهترین فرم خود قرار دارند و در سه هفته آتی هر کدام بهتر عمل کنند قهرمان می‌شوند. به عقیده من با توجه به اینکه استقلال با  یک امتیاز اختلاف در صدر قرار دارد، شانس بیشتری برای قهرمانی دارد. قهرمانی دست شاگردان نکونام است و آنها اگر همین فرم‌شان را حفظ کنند و با تمرکز سه بازی پیش روی خود را برگزار کنند، قهرمان می‌شوند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در واکنش صحبت‌های روز گذشته نکونام مبنی بر اینکه همه نمی‌خواهند که استقلال قهرمان شود، گفت: من مخالف این صحبت‌ها هستم. همانطور که گفتم همه چیز دست استقلال است. قطعاً بازیکنان این تیم توپ‌های‌شان را گل کنند، هیچ‌کس نمی‌تواند مانع قهرمانی‌شان شود. مگر سالی که استقلال با فرهاد مجیدی قهرمان شد، نمی‌گفتند نمی‌خواهند این تیم قهرمان شود، اما استقلال بدون شکست قهرمان لیگ شد. در فصل گذشته هم یحیی گل‌محمدی عنوان کرد که نمی‌گذارند پرسپولیس قهرمان شود، اما آنها در پایان فصل سه جام کسب کردند. به نظر من این صحبت‌ها قدیمی شده است و مطرح کردن آن درست نیست.

انتهای پیام/

نظر شما