شناسهٔ خبر: 66658333 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ضرورت ایجاد اشتغال برای بهبودیافتگان از اعتیاد

رئیس کل دادگستری گیلان در سیاهکل گفت: راه اندازی مراکز ترک اعتیاد با مدیریت صحیح گامی موثر در اشتغالزایی بهبودیافتگان است.

صاحب‌خبر -

ضرورت ایجاد اشتغال برای بهبودیافتگان از اعتیاد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی در حاشیه بازدید از کمپ ترک اعتیاد در حال ساخت سیاهکل گفت: امروزه معضل اعتیاد به یکی از مشکلات خانواده‌ها تبدیل شده که رفع این پدیده ناهنجار اجتماعی نیاز به فرهنگ سازی و آگاه بخشی بیش از پیش در جامعه دارد. 
رئیس کل دادگستری گیلان با اشاره به اینکه جامعه امروز از اعتیاد آسیب دیده و برای کاهش آمار اعتیاد باید اقدامات موثرانجام شود، افزود: ایجاد اشتغال برای بهبودیافتگان از اعتیاد یکی از راه‌های کاهش آمار اعتیاد در جامعه است که مدیریت شهری سیاهکل با راه اندازی کمپ ترک اعتیاد درکاهش آمار این معضل خانمان سوز اهتمام جدی دارد.
وی؛ ساختمان مناسب، داشتن امکانات رفاهی، مشاوره و کلاس‌های آموزشی را از ویژگی‌های مرکز ترک اعتیاد مطلوب عنوان کرد.

ضرورت ایجاد اشتغال برای بهبودیافتگان از اعتیاد ضرورت ایجاد اشتغال برای بهبودیافتگان از اعتیاد ضرورت ایجاد اشتغال برای بهبودیافتگان از اعتیاد ضرورت ایجاد اشتغال برای بهبودیافتگان از اعتیاد ضرورت ایجاد اشتغال برای بهبودیافتگان از اعتیاد ضرورت ایجاد اشتغال برای بهبودیافتگان از اعتیاد

نظر شما