شناسهٔ خبر: 66657720 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: کمیته ملی المپیک | لینک خبر

سالار موسیقی ایران عضو هیئت رئیسه انجمن وودبال کشور شد | کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران

صاحب‌خبر -

استاد سالار عقیلی، هنرمند برجسته و صاحب سبک موسیقی و آواز ایران به دعوت مهرداد جمشیدی، دبیرکل فدراسیون و سرپرست انجمن وودبال کشور، به عضویت هیئت رئیسه انجمن وودبال برگزیده شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون گلف ج.ا.ا و به نقل از انجمن وودبال؛ استاد سالار عقیلی، از مفاخر موسیقی و هنر آواز کشور با قبول دعوت از سوی مهرداد جمشیدی، دبیرکل فدراسیون و سرپرست انجمن وودبال طی حکمی از سوی دکتر حمید عزیزی رئیس فدراسیون و عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک بعنوان عضو هیئت رئیسه انجمن وودبال منصوب گردید.

مراسم اهدا حکم این هنرمند برجسته و ارزنده کشور در کمیته ملی المپیک پس از بازدید از موزه و با حضور دکتر سید مناف هاشمی، دبیرکل کمیته ملی المپیک، دکتر حمید عزیزی رئیس فدراسیون گلف و عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک، محمدمهدی سعیدی نائب رئیس فدراسیون آسیایی وودبال و مهرداد جمشیدی دبیرکل فدراسیون و سرپرست انجمن وودبال صورت پذیدفت.

همچنین، دیگر اعضاء هیئت اجرایی، دکتر مهدی گودرزی و دکتر علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال در این مراسم حضور بهم رساندند.

سالار عقیلی در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از پذیرش این دعوت از سوی وودبال و آرزوی موفقیت برای رشد و توسعه این رشته جذاب، حمایت خود را از وودبال اعلام کرد.

فدراسیون گلف کشور حضور سالار عقیلی، استاد بی بدیل هنر، آواز و موسیقی ایران را در جمع خانواده وودبال و گلف کشور موجب مباهات و سربلندی می داند.

نظر شما