شناسهٔ خبر: 66657640 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

دبیر ستاد ملی جمعیت خبر داد؛

از اجرایی شدن بیمه مادران روستایی تا واگذاری زمین به خانواده‌های دارای ۳ فرزند و بیشتر+فیلم کامل نشست

دبیر ستاد ملی جمعیت گفت: بیمه مادران روستایی برای مادران دارای سه فرزند و بیشتر از دیگر دستاوردهای دولت سیزدهم است که هفته گذشته اجرایی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج، شکیبا محبی‌تبار دبیر ستاد ملی جمعیت صبح امروز سه‌شنبه (۲۵ اردیبهشت) در نشست خبری دومین رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت با بیان اینکه رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت ۲۹ اردیبهشت برگزار می‌شود، گفت: رویداد جوانی جمعیت موضوعی مردمی است و باید مردم حفظ گنجینه خانواده، جوانی جمعیت و فرزندآوری را یک تکلیف بدانند.

وی اظهار کرد: رویداد جایزه ملی جمعیت همزمان با هفته جمعیت با هفت سر فصل در هفت روز برگزار خواهد شد که موضوع خانواده و جوانی جمعیت محور اصلی تمامی سرفصل‌ها و عناوین است.

دبیر ستاد ملی جمعیت بیان دستاورد‌های اجرایی دولت سیزدهم را یکی از اهداف برگزاری رویداد هفته ملی جمعیت دانست و گفت: این خواست مردم بود که در ارتباط با ستاد، خواستار بیان و گزارش دستاورد‌های دولت سیزدهم شدند.

اهدای بالغ بر ۸۰ هزار قطعه زمین به خانواده دارای سه فرزند

محبی‌تبار ادامه داد: یکی از مهم‌ترین دستاورد‌های دولت سیزدهم اهدای بالغ بر ۸۰ هزار قطعه زمین به خانواده دارای سه فرزند بیشتر است که آخرین آن در سفر استانی رئیس جمهور به استان قم تحقق یافت.

اجرایی شدن بیمه مادران روستایی

وی گفت: بیمه مادران روستایی برای مادران دارای سه فرزند و بیشتر از دیگر دستاورد‌های دولت سیزدهم است که هفته گذشته اجرایی شد.

دبیر ستاد ملی جمعیت اجرای ماده ۵ قانون تخفیفات ساخت مسکن برای خانواده دارای سه فرزند و بیشتر را مورد اشاره قرار داد و افزود: تخفیفات ۵۰ درصدی در ساخت مسکن و انشعابات از مشوق‌های این ماده قانونی است که توسط وزارت نیرو عملیاتی شد.

توسعه و تجهیزات خوابگاه دانشجویان متاهل

محبی تبار ادامه داد: توسعه و تجهیزات خوابگاه دانشجویان متاهل از دیگر مواردی بود که در قانون جوانی جمعیت بیان شده و در این راستا تا به امروز هزار و ۱۰۲ خوابگاه ساخته و تحویل شده است.

 

<div id="video-display-embed-code_4709078" ><script type="text/JavaScript" src="https://basijnews.ir/fa/news/play/embed/9599051/4709078?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما