شناسهٔ خبر: 66656325 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

روزنامه تایمز:

هفته‌های آتی برای اوکراین سرنوشت‌ساز خواهد بود

روزنامه تایمز: رسانه‌های بریتانیا هفته‌های آتی را برای اوکراین مهم و سرنوشت‌ساز توصیف کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، روزنامه تایمز امروز –سه‌شنبه- در گزارشی نوشت که چند هفته آینده برای اوکراین در مقابل پیشروی‌های نظامی روسیه در استان خارکف حیاتی خواهد بود. 

در این گزارش آمده است که چند هفته آینده برای اوکراین به ویژه در سایه پیشروی‌های نظامی روسیه در جبهه‌های مختلف و شتاب غرب برای انتقال تسلیحات و تجهیزات به کی‌‌یف سرنوشت ساز خواهد بود. 

به نوشته این روزنامه، اکنون لهستان و  اسپانیا در باره تحویل سیستم‌های پاتریوت از انبار به ایالات متحده با یکدیگر بحث و جدل دارند، زیرا این کار باید زودتر انجام می‌شد.

این روزنامه با اشاره به اینکه این اقدام در حال حاضر به زمان بسیار زیادی نیاز دارد، افزود:‌ «جنگنده‌های اف- ۱۶ هنوز چند ماه تا رسیدن به اوکراین فاصله دارند و آموزش مهندسان و مشکلات لجستیکی پیچیده‌تر از آموزش خود خلبانان است».

در ادامه این گزارش آمده است: «همه این موارد منجر به افزایش تلفات در صفوف پیاده نظام اوکراین شده و نیروی انسانی را به یک منبع باارزش تبدیل کرده است».

تایمز در پایان نوشت:‌ «رهبران اوکراین باید تصمیم بگیرند که ارتش را به کجا خواهند فرستاد، به مرز با روسیه برای جنگ یا به چاسوف برای سیطره مجدد بر دونباس».

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما